Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 876 ggr
Fjäril
2

Mötesplatsen

Det finns ett Fikabord och ett Vardagsrum på ett par andra sajter, och här har vi Mötesplatsen.

Det här är en tråd utan något specifikt ämne 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
1

Jag småtittar på Eurovision men det är för många låtar. Tur jag har min laptop 🙂

[Lynx1]
1

För rastlös. Börjar surfa några sekunder in på varje låt. Lägger sen ner när låten är slut sen börja surfa igen när det gått några sekunder i nästa låt…. ;-D

Amandla
1

Vi har suttit ute på framsidan ett par timmar, min yngste son som är 18 år har beskurit några buskar som blivit för höga och smala. Lite trist att de är så låga nu, för insynen blir rätt stor när folk kan titta rakt in i köket när de går förbi. Men buskarna växer upp kvickt igen, jag får väl sätta upp cafégardiner i köksfönstret så länge.

Fjäril
1

Heja sonen! Bra att de hjälper till 🙂

Amandla
1

Han har alltid älskat att riktigt jobba, kroppsarbete som att måla om hus, hugga ved osv. så det här var något han helt spontant sa att han ville göra. Vaktmästaren frågade häromdagen ifall hon fick beskära buskarna, så han visste att det behövde göras. Buskarna är alltså mina, det var därför hon frågade om lov 🙂

Fjäril
1

Det låter bra det! Egen fri vilja och allt! 👍

Nicollan
1

Tittat på eurovision tills nu och kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillade Danmarks låt eller inte.. påminde mig om bandet Sarek på nåt sätt?
Sen känner jag mig lite ensam då sambon bestämde sig för att gå ut på krogen för en stund sen..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺