Fråga om healing
Jag såg att någon hade frusit vid healingen. Detta har också hänt mig några gånger och det var därför som jag ville fråga om detta.
Varför reagerar man olika vid olika healingtillfällen? Beror detta på typen av healing eller beror det på den som skickar healingen? Eller kan det bero på att man är i behov av olika healing vid olika tillfällen?
Onatima

Den nya tråden heter H-T-A 19/7 - Upplevelser. Skriv gärna det här i den tråden =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
OK - ska göra detta!

Hur påverkar healing en person? hur vet man att man är "mogen" för det?
Jonna.
Healing och dess påverkan på människor är väldigt olika från person till person beroende på vad den personen behöver just då. Du kan läsa lite mer om t.ex reiki-healing på reikiförbundets hemsida : http://www.reikiforbundet.se . Där står t.ex olika saker som reiki kan vara till hjälp för.
Att man vet själv när man är mogen för healing är nog när du känner att du vågar pröva det
. Om en person inte är öppen för healing (att man inte släpper in healingen), så händer inte så mycket. Men är man öppen att ta emot healingen så går den in och arbetar där den behövs (både fysiskt och psykiskt).

tack så mycket för att du svarade!!
har en fråga till:
Kan man skicka typ ex. läkande healing eller kärlek till någon vän eller partner på distans?

#5 Man kan skicka positiva tankar och kärlek på distans. Om du vill veta mer om healing så kan du kika in på Healing.ifokus där finns det mycket att läsa =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#5 Ställ samma fråga på Healing.ifokus så ska jag svara på den där 

tack så hemskt mycket för tipset!!! ska genast kolla detta…