Spöke?
Hej. Jag var på kyrkogården för ett tag sedan, och tog ett foto bredvid en grav där ''emil petersson'' ligger. Undrar bara om det kanske kan vara han som visade sig vid mig? Har ringat in bilden &skrivit emil under. Tror inte ni missar den. Jag tycker det ser ut som ett ansikte, men jag vet inte. Mamma tror det är någonting i bakgrunden, men det kan det inte vara eftersom min tröja är där.
Snälla förklara! Tack.

Det är ett tydligt ansikte på bilden. Var denne Emil någon som du kände? I så fall, känner du igen honom på den bilden?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Nej, jag kände honom inte alls. Vad det står på graven, dog han för minst 10 år sedan. Jag bara hamnade vid just den graven av slump. Jag var ensam när jag tog fotot, jag satte kameran på självutlösare. Jag är rätt säker på att jag kunde känna någonting när jag satt där.. Kan det vara ett spöke kanske?

#2 Det kan det mycket väl vara. Du skriver att du kände något när du satt där vid graven så det är möjligt att du fångade upp det på bilden.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#3 Ja.. Min mobil stängdes av också efter jag tagit fotot..(?) Vet inte vad det kan vara.. Även där hemma känner min syster någonting. &Saker har trillat ner när jag varit i närheten. Även bioduken har smällt upp när jag kollat på film, alltså, som om någon drog ner den lite, sen bara släppte upp den. När jag varit ensam hemma bara. Påväg upp på mitt rum har dörren till toan smällt upp på mig. Jag blev rädd i början, men inte sen.
*Och saker har flyttats :P