Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 798 ggr
melia
0

Vad är det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är det som min dotter har vid axeln? en ring av regnbågsfärger.. har sett foton o trådar om nåt ni kallar Orber, men det här ser inte lika ut tycker jag, gick bara att bifoga ett foto men jag har fler på henne där ute då den där ringen följer med henne vid axeln. Kan tilläggas att jag jag fler gånger fått konstiga fenomen på foton på den här tjejen men aldrig på mina andra barn! Hon är även den av dom som har visat tydligast Tecken på att hon ser andar, ja inte nu längre men när hon var mindre, tex när hon var tre så kom hon in i sovrummet där jag stod och strykte gardiner o frågade mamma vem är tanten som står bredivid dig? jag var ju ensam i rummet såklart, ialla fall ensam från den här dimensionen Glad hur som helst tror nån mer än jag att det här är någon guide till henne eller liknande som råkar hamna med på bild ibland?

melia
0

här kommer ett till foto

melia
0

och en liten förstoring..

dilba
0

Det där skulle kunna vara ett vattenstänk på linsen, vattendroppen funkar som prisma och bryter ljuset. Fast det är ju bara en tanke…

melia
0

hmm det kan jag nog garantera att det inte var kan inte komma på hur det kulle kommit nåt vatten på kameran det fanns inte en regndroppe i skyn.. och det här är ju inte första gången hon har konstiga saker vid sig på foton, lite märkligt att det är på just henne o inget annat av barnen :) dessutom har jag ett 15 tal bilder från det där tillfället o regnbågsringen följer med henne men sitter på lite olika ställen runt henne ingen som har nån aning om vad det är? för att det är nåt från andevärlden det tror jag absolut Glad

melia
0

här är ett till foto på min tjej vid ett annat tillfälle :) men här ser man inget av henne bara ett stort ljusklot..

dilba
0

ok…jag brukar bara först vilja hitta naturliga förklaringar till konstiga fotogrejjor…men som vi alla vet går allt inte att förklara!

melia
0

puffar lite för den här tråden.. skulle så gärna vilja att nån mer kollade på mina foton om någon har sett nåt liknande förut?

melia
0

pliiiiis snälla!! nån? ingen Gråter

Helleh
0

Sista bilden ser ut som solens reflektion i en glasruta, tex i bilen. Vad de andra är vet jag inte, men de kan vara reflektioner där med eftersom du har solen på hennes högra sida.

miramis2
0

Hej, så här ser jag det, första bilden är en orb o anledningen att den får regnbågens färger är för att auran på den reflekteras då solljuset kommer fr höger. Flickan i bilden känns som du sa väldigt mottaglig o orben känns kvinnlig o ljus, nästintill änglalik som en guide. hon verkar ha ängla vakt den här lilla tjejen o jag får en doktor liknande känsla över henne möjligen veterinnär känsla för djur verkar hon ömma väldigt för? Jag upplever tjejen som lite lillgammal o har hon sagt lmånga för hennes ålder kloka saker bara sådär? Hursomhelst llyssna när hon talar, jag tror hon är förmedlare av budskap utan att hon vet det riktigt?

melia
0

#10 tack så mycket för att du tog dig tid! det här stämmer rätt så bra på min lilla tjej :) hon kan svara mig ofta med saker så jag får tunghäfta o bara gapar Skrattande och hon verkar ju ha kontakt med andevärlden på ett eller annat sätt :) hon såg ju mycket förut när hon var liten men nu mer så ser hon inget däremot så hör hon någon som pratar med henne då och då Glad hon sa förut till mig: mamma det är någon som pratar i mitt huvud men det är inte jag.. hmm.. ett tag var jag orolig men sen har vi pratat om det och jag har förklarat så gott jag kan vad det kan vara hon hör, och så hörde jag henne säga Hej inne på sitt rum men det var nyss å då frågade jag vem hon hejade på och hon sa att ja men det var ju nån som sa hej till mig så då hejade jag tillbaka..

melia
0

#10 glömde säga: vad duktig du är!!!!!!!!!! Glad

miramis2
0

Tack Melia, så glad jag blir att det gläder dig. kram miramis2