Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 812 ggr
Mahrika
6

Healing till Simba

Hej!

Läste en gammal tråd om healing för katter. Vore så tacksam om någon kunde ge lite healing till vår Simba. Han är 19 år och en jättego

katt. Han är så stel i bakbenen/ höfterna och har svårt att gå. Annars äter och dricker han som vanligt och kurrar när vi hanterar honom.

Vill inte avliva honom förrän vi provat healing. Han är visserligen gammal men vi vill så gärna ha honom hos oss ett tag till om han

slipper ha ont. Kan någon hjälpa oss?

Amandla
5

Jag skickar en dos healing till din kisse, tänkte också tipsa dig om att gå in och be om hjälp på Healing.ifokus för där finns det många som gärna hjälper till ❤️Hoppas kissen mår bättre snart!

Mahrika
2

Tack för tipset Amandla!

Denna kommentar har tagits bort.
TezzD
2

Hoppas att Healingen ger effekt. Jag skickar energibubblor och tankar till er kisse. Hoppas han blir bättre! Men snälla, om han inte blir det så låt honom inte lida för att ni vill ha honom hos er "bara lite till" det är egoistiskt. Men det vet ni ju redan såklart 😉 Önskar av mitt hjärta att han blir bättre! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Mahrika
2

Tack för omsorgen om Simba! Vi valde i går att låta honom komma till katthimlen. Allt gick lugnt och fint till och han hade säkert nytta av all healing han fick.

Kram till er alla!

Amandla
1

❤️