Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 717 ggr
PimTheGreat
0

Förlorat min bäste vän....

fick 18/7 avliva min underbara häst och vad jag undrar är om det finns något sätt jag kan få kontakt med honom från andevärlden. Jag vill verkligen tro på att det går!!!! Jag vill veta att han har det bra!!! Vill att han ska veta att jag älskar honom och aldrig kommer glömma honom!!! Vill inte bara höra från de som kallar sig kunna prata med djur att han har det bra…jag vill verkligen veta! Finns något sätt? Mkt tacksam för svar…. Älskar Pimmen så mkt och saknar honom nåt fruktansvärt!!!!!

storkenflyger
0

Jag kan inte hjälpa dig Endast beklaga sorgen av din käre vän Kram

chapett
0

Ja, beklagar verkligen sorgen, men kan inte hjälpa….Gråter

MariaJ
0

Jag beklagar sorgen Gråter  // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

molly57
0

jag förstår din sorgGråter Alltid svårt och tungt när,kära vänner lämnar och man blir ensam kvar.Och att mista ett djur smärtar lika,som en kär vän.Tänker på dig

Kram//molly

Elisabeth-J
0

Jag beklagar sorgen och sänder många tankar och kramar till dig!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Glittervittra
0

Varm kram till dig PimTheGreat
Beklagar verkligen det inträffade

PimTheGreat
0

Tack alla!!! Ingen som vet om och hur det går att kontakta djur från andra sidan?? Hade verkligen velat det….

Tuva-Lena
0

Lilla vännen! Förstår så väl hur du känner. Tänker på dig..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mamma_neo
0

Hej!

Åh jag förstår den smärta du går igenom.. Har hänt mig med för 3 år sedan med min häst.. Beklagar verkligen sorgen..

En fråga? Har du flera hästar?

Vi har då nämligen 3 till kvar i livet..Och ibland beter dom sig märkligt..Och jag frågade då en kvinna som varit och pratat med våra hästar förut..

Och hon sa..Ja Åse inte undra på Greta som min häst hette..

Hon sa så här till mig..Hon besöker sin bror och finns med han i boxen ibland..Och därför väntar han innan han går in i boxen..Liksa så händer det när jag skall ut och rida..Att han stannar upp..Och det känns som om han vill att "greta" skall gå före…

Jag tänder ljus för henne änn idag på unolunden och lägger en blomma där..Ja jag e inte knäpp som många tycker..Men för mig e kärleken lika stor till djur som till människan..Och då har man samma rätt att visa sin sorg och saknad…

Kramar om dig //Åse…

SEViking
0

#7 kontakta just djur på andra sidan

Jag tror att det är som med t.ex: gud. Tänk dina tankar i en bön, då hamnar den säkerligen hos rätt adressat. Så länge du är av den uppfattningen, så hör/känner den du adresserar tanken till. (min uppfattning alltså, därför står det "Jag tror" i början)

SEV

PimTheGreat
0

#9 ja jag har en häst till hemma.

#10 men jag vet inte om jag har den gåvan att kunna kontakta…. inget medium eller nåt! aldrig kontaktat nåt.

mamma_neo
0

#11.

Va lite uppmärksam på om den häster beter sig lite underligt.. Om den skulle göra det.. Stanna upp och låt den ta tid på sig att gå in i boxen eller om det sker på nått annat ställe …

Jag tror dock att dom som e utb djurkommunikatörer kan få kontakt..Men törs inte lova till 100%..

Jag tänkte då på den kvinna som kom till oss igen och kunde känna och prata med våra hästar som då förmedlade det till henne….//åse…

zeretki
0

Jag beklagar sorgen. Om du vill få kontakt så blir det säkert så, om anden vill.

Jag hade under en period en känsla av att min avlidna hund var med mig, men jag framkallade den inte själv utan hon hade väl valt det. :) Så det går, det tror jag absolut på. :)

Sara87
0

Beklagar sorgen. Hoppas du kan få hjälp med din önskan :)

[Caroline92]
0

beklagar verkligen sorgen, vet precis hur det känns att förlora sitt djur :'(

Tröstkramar