Kolla bild....
Denna bild är tagen med Digitalkamera,torsdagskväll,innan Julafton.
8 vänner samlas för att träffas innan jul,och då jag skulle fota en av kompisarna,kom detta "något" ivägen.???Själv ser jag då rakt inte vad det kan vara,mer än att jag vet till 110% att det har med Andevärlden att göra.Är det någon/några här som är villiga att göra ett försök??Tack Ewa
Ja jisses!
vad i all världen ska det där föreställa????
Det liknar en mycket,mycket,gammal och möglig sängstolpe 
men det är det ju inte….och inte toppen på skaftet av en mortel heller…..ser precis ut som det sitter ett pyttelitet kvinnoansikte längre ner på mitten,fast det gör det väl inte heller
får inte ihop det alls här…..och din kompis ser man överhuvudtaget inte i bakgrunden heller….Hoppas det finns någon som har bättre syn
MissQ

Ja detta är en märklig bild.När vi satt och käkade,samtliga har någon form av andligt intresse/Medialitet,så säger jag och skrattar att kan vi inte få en God Jul hälsning,nu när vi alla är samlade.1.5 timmar senare tyckte de att det var dags för den hälsningen,och de skrattade säkert gott åt våra miner då vi sprang runt och skulle kolla ev.naturliga orsaker till bilden.8 personer kollade,finns absolut ingenting i bostaden som ens är i närheten av detta.Jag har den i mitt fotoalbun,under min presentation,där går den att förstora….tror jag hahaha/Ewa
Jag ser en kvinna med långt, blont, halvlockigt hår och en lila-aktig klännig. Hon sitter ner på något.. man ser henne inte framifrån.. Får inte kännslan av att hon är så lycklig.
Det är i alla fall vad jag får fram. Men jag kan ju ha fel också
**Är det hela bilden eller har du skurit ut just denna bit för att förstora?…skulle i såfall vilja se bilden i sin helhet,det kanske är lättare…
**

#3 Skulle vara intressant om du kunde få fram bara lite till på denna kvinna…..Tack!!/Ewa
#4 Nej,Bilden är inte åtgärdad.Hade velat haft nederdelen med…men det ville inte dom*L*

Finns bokstäver med oxå…P,J och ett A…
Ska titta lite till på bilden, men chansen är nog inte så stor.. :P Hoppas någon annan kan hjälpa dig i så fall!
Känner bara att hon är väldigtväldigt olycklig. Det är något med hennes hjärta också. Om det är så att hon dog av ett hjärtfel eller har ett "brustet hjärta".
Händer sällan att jag känner av folk. Ännu mindre på foton. Men det var verkligen något mer annorlunda och starkare med din bild..
Skulle bli hemskt pinsamt om allt detta bara var inbillning, men jag litar helt och hållet på det som dyker upp i huvudet nu när jag tittar på henne.
Och det liksom högg till i hjärtat strax efter jag frågat mina guider om inte de kunde hjälpa mig att få veta något viktigt.. Kanske tillfällighet? Jag vet inte riktigt
Lycka till iallafall!
**Sitter och studerar din bild…blir icke klok på den
Nu ser jag plötsligt ett ormhuvud till vänster som slingrat sig runt något…hmm….tänker och glor…tänker o glor….
**
**Jag ser oxå en äldre dam med vitt hår och stora svarta ögon…om hon sitter på en stol eller i en rullstol vet jag inte…och ja,hon har en lila klänning….men jag ser ormen oxå…tror snart jag sliter håret…asg
**
Är inte helt säker men…tycker det ser ut som en baby i en vagga vid hennes vänstra sida oxå…hm..
Jag är inte synsk eller något medium utan jag bara tittar djupt i bilden,så ta inte mig på något större allvar…tycker det är otroligt intressant vad man kan hitta i bilder…*L
Haha, vilken söt bäbis! 
*skrattar gott* Kan du se vad jag ser nu efter jag ritat?? om du kollar på orginalbilden? 
Jovisst kan jag se! 
Spännande vad som kan ta form i bilder egentligen, bara man använder fantasin. Lite som att titta på moln 
Gonatt! :)

Gomorron!! Tack för erat enggemang för denna bild.Och den ljusa kvinnan m hjärtfel,Nemii,kan jag ev.ta.Och Miss Ouinn,det finns sju personer till att fråga om det du sett,så bara för att jag inte kan bekräfta direkt,så finns det som sagt andra som kanske kan göra det.Lite lustigt,då jag slår på datorn nu på morron,går in på just denna tråd,skriver om den ljusa kvinnan,direkt är det någon som killar mej ett flertal gånger på benet.*L* Igår kväll då det var dags att lägga sej,dök här upp "någon",som rände runt i hallen.Och som jag trodde skulle plocka köket i smådelar*L*Var upp flera gånger,för att kolla så kastrullerna låg kvar i skåpet,att disken stod där den skulle….ett himla liv rent ut sagt.När jag bett "den" att lugna ner sej,blev allt tyst,och jag somnade gott..Nu vet jag inte om det som hände igårkväll har med bilden att göra,tror inte det,men det var ett tag sen det var sådana starka energier här…./Ewa

ja do bounty denna bild är ett mysteruim…har nu tittat igen..visst finns PJ o A..men under A ligger ett R oxå….J kan oxå va en 3-a…du kommer nog aldig få veta vad andevärlden har givit dig…hur vorre det om du och dina vänner igen tog en kväll..och ta fler foton där…kram i regnet..ja det regnar här…vi hörs
hi hi..kastruller ursäkta måste bara LE nu..har du haft besök av min ängel..hon älskar kastuller..kolla om det fanns någon mat kvar i dom…

Skulle vara intressant att se hela bilden. Varför bifogar du den inte så att man kan få klicka upp den och se den större och då också hela? Så som alla andra gör. Bilderna blir ju så små i trådarna. Eller hänvisar till det ställe där man kan se hela bilden, om du har den på någon hemsida.

hej elstar…hon har satt ut hela bilden..om du tittar i hennes fotoalbum på bounty sid så ser du hela där oxå…för att själv ska få störe så måste du kopiera den o lägga in den i din egen mapp i datan..då kan du förstora den eller i photoshop…kram
med all rspekt för det andliga. visst kan man använda fantasin o få vilken som helst bild. Men det finns en verklighet oxå. Ibland när jag tar bilder (foto är mitt stora intresse) KOMMER OBJEKTIVET "UR LÄGET" mot objektet, då kan det bli oönskade biljder. Jag tycker man ska se hela bilden för att fatta vad det kan vara, slipper hallucinera resultat.

Bilden finns att se på www.ewa.dinstudio.se
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för länken. Alla klickar inte runt för att leta upp den. Så det är alltid bra när länkar till text eller bild kommer med i inlägget. Försökte klicka på texten i trådstarten som var som länk, men fick bara upp sidor med
Server Error in '/' Application.
=========================================
The resource cannot be found.

#25 Jag får fram sidan när jag klickar på länken.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag tycker det ser ut som en svarvad del på ett gammalt stolsben, typ en riktigt gammal köksstol. Har själv en udda köksstol som den här detaljen skulle kunna höra hemma på.
Har du varit med om att röja ut nån gammal lada eller nåt annat "muggigt" förråd? Har du varit inne i något gammalt "spöktorp"? Var det någon som pratade om ett sådant ställe?
För mig känns det som något du haft fysisk kontakt med, något du sett med egna ögon (eller kommer att få se), IRL så att säga. Något alldagligt som du kanske inte uppmärksammat om du inte hade haft bilden i bakhuvudet, en svag energi du kanske annars hade gått förbi.
När jag tittar på den stora bilden kan jag se P3. Skall du vara med i radio?
Eller har de något program om spökgårdar?
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
Du kanske ska uppträda på radion. kan du sunga eller nåt-.:)
Jag ser bokstäverna c och a a:et står under c:et…

#30 kan det inte stå Lina eller Lisa?

det kan stå vad som helst…något med sa i slutet eller vad tror du..kram
#33 det ser ju ut som en liten häxa =0)
Det här är vad jag ser: en människa som ligger ner med utsträckta armar och ena benet är uppdraget mot magen..ungefär vid locket, nån annan som ser?
Det här är vad jag ser: en människa som ligger ner med utsträckta armar och ena benet är uppdraget mot magen..ungefär vid "locket", nån annan som ser?
Med locket menar jag den övre delen, för det ser ut som en urna tycker jag.

#25 Jag har hänvisat till min presentationssida för att kunna förstora bilden.I tidigare inlägg./Ewa
#27 Nä,det är inget gammalt stolsben.Hade det varit det hade jag ej lagt ut bilden.Och jag ska inte vara med på Radion..*L*/Ewa
#28 Välkommen hem Flymybike.Hoppas du hade det bra i Turkiet.Nä,jag kan inte sjunga*L*/Ewa
Tack Bounty, det käns bra man kan läsa lite mellan raderna med. Tror fenomenet kommer från en annan dimension.
Hej!
Jag kan bekräfta att det inte är något föremål i rummet eller i närheten då Ewa tog fotot. Jag var nog den som var mest skeptiskt i gänget och sprang runt och kollade på alla saker och även i närliggande rum, i olika vinklar…Men jag fick ge mig det finns ingen sak som liknar det som är på fotot. 
Eva

Jag får känslan av en askurna….
Bounty, det är ett kristusmonogram!
Sökte på nätet för att jag tyckte att P med X ovanför (ser ett lila X) påminde om kristustecknet och hittar ett Romerskt strids märke från 300-talet med liknade symboler. Även ett a till vänster om P:et och en liggande 3:a som är de grekiska bokstäverna Alfa och Omega. Gå in och titta på den övre bilden till höger i denna länk.

Tack Marwe/Kram Ewa

Drutten…efter att ha sett dina förstoringar på denna bild,så anser jag att bilden är ännu mer intressant.Tack för den energi du lägger ner på ditt arbete.Sen instämmer jag med det du skrev ovan,Jag kommer nog aldrig riktigt att få veta vad detta är,/Kram Ewa

hej bounty…det var så lite..denna bild är så intessant…maewe skrev noåt oxå titta även på länken hon sände..om du tittar på locket ja om det är lock..så har du lite upphögningar kan ju oxå va detta bladrankan runt kristeutecknet…men är jätteglad över att du har fångat detta på din camera…du får be till högre makter om et svar vad detta är..du är en fin vän…kram på dig
sänder dig en tisdagsblomma
#40 Jag är fullt medveten om att det inte är ett föremål som finns fysiskt i Bountys hem.
För mig känns bilden som en gåta/ledtråd från andevärlden som kommer att klarna framöver när B (eller någon av er andra) stöter på föremålet ifråga IRL.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

#46 Ja,det håller jag med om Fdtr.När man får en speciell fråga till sej,vad heter den artisten,vad heter den platsen,och då man inte kommer på svaret på en gång,utan får fundera i dagar ibland,innan svaret plötsligt bara dyker upp,så känns det oxå lite med denna bild,en gåta,en ledtråd…Kram Ewa
Jag roade mig med att "läsa av" bilden som jag gjort med foton tidigare. Vill du ha reda på vad jag fick? Vill du att jag i så fall skriver här eller skickar PM?

Ja nu vet jag ju hur otroligt duktig du är på detta Fdtr,så då vill jag att du skickar privat*L*/Kram och varmt Tack,Ewa

Jag tycker bilden ser ut som en kanon som ligger på havs botten
men vad vet jag :)

Nyfiken Har ni fått svar på vad det var på bilden #0

#50 Hahaha,det är det inte.
#51Nej,bilden har ännu ej fått sin förklaring.Men man ska kanske inte få veta allt.