Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 3608 ggr
Angelwingz
4

Änglar

Vad betyder det om man ser änglar ?

om man ser änglar ofta då olika utseenden & storlekar

så tror jag att det betyder något men jag vet ej vad.

är det fler här som ser änglar precis som jag & kanske

vet vad det betyder ?

eskilpeskil
1

Hur ser änglar ut?

[kvasthilda 72]
2

Det är inte så konstigt att du ser änglar… Dom finns vid din sida redo att hjälpa dig hitta din harmoni och lycka men dom kan inte göra något förrän du ger ditt tillstånd…

Så passa på att be dina änglar om hjälp så du hittar din lycka i livet men kom ihåg att avsluta din bön för ditt högsta bästa i nåd på ett perfekt vis.

För ibland kan vi be om saker som vi tror ska göra oss lyckliga men som inte är för vårt högsta bästa och då får vi inte den hjälpen…

Jag har fått otroligt mycket hjälp av änglarna sedan jag började jobba med dom…

#1 för mig ser änglarna väldigt höga (ca 2 meter) i ljusa kläder och med en aura som ser ut som vingar, känslan med änglarna är alltid otroligt kärleksfull…

eskilpeskil
2

Jag såg nått vitt en gång när jag var liten.. Det svävade ovan marken, och var ca 1.60 lång. Vad var det jag såg? Det försvann sedan ut genom ytterdörren. det kom från köket och svävade ut i hallen och sen försvann det

Angelwingz
2

för mig har dom set olika ut. har sett flera små miniatyr änglar tillsammans samtidigt med ljus klädsel,medel långa & en ängel som var rätt lång.

man känner en lugn & harmonisk stämmning när dom visar sig & man blir glad.

jag ser dom ofta hemma på dagtid där dom plötsligt dyker upp en stund för att sedan försvinna.

jag har alltid undrat varför dom på senaste tiden har visat sig så ofta för mig men som du säger så har jag inte vetat hur man ber till dom & tackar dom på rätt sätt.

Magi-cat
2

#4 Härligt med änglar!

Det finns en författarinna som heter Lorna Byrne som sett änglar sedan hon var liten. Hon pratar just om att de kan se väldigt olika ut.

Hennes böcker "Änglar i mitt hår" och "Trappor till himlen" finns som Boktips här.

Du kan säkert prata med dem och tacka dem på precis det sätt som passar dig.

I Lorna Byrnes böcker finns en ängeln Mikaels bön som hon menar är enkel och bra att använda sig av. (om man inte har en egen)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

eskilpeskil
1

Jag var inte lugn och glad när jag såg det där vita… kommer ihåg att jag blev helt livrädd..

Angelwingz
3

Tack magi-cat för boktipset ,jag ska se om jag hittar dessa böcker . Glad

[Norpan88]
2

Jag har sett änglar i olika skepnader. En gång i en UKU, då var dom två stycken, inte så stora. Genomskinliga nästan, en annan gång såg jag en ängel som en stor ljuspelare, och sen har jag även sett ängel i en människas skepnad.

Dom kan nog se olika ut. Kan tänka mig att ärkeänglar ser stora och imponerande ut, skyddsänglar kan vara både stora och små. Jag har iallafall upplevt att jag har två mindre skyddsänglar med mig hela tiden och andra kanske har en stor.

eskilpeskil
2

#8 jag har upplevt min farfars närvaro. kan en skyddängel va nån man känner också? (han brukar mest komma när jag är ledsen/mår dåligt)

[Norpan88]
2

#9 Ja, Det känns iallafall, som om jag känner igen energin hos mina skyddsänglar, som om jag känner dom och träffat dom förut.

Det har hänt ett par gånger att jag vaknat hastigt och hört dom hälsa på mig.

-Nu vaknar hon, nu måste vi gå.

Jag hörde deras röster och fotsteg. Det har hänt två gånger. Två kvinnliga energier som är mina skyddsänglar.

eskilpeskil
3

#10 jag har känt att nån tar i mig, både i vaket tillstånd och när jag sover. Men då har jag inte blivit rädd för det känns bekant och varmt.

Angelwingz
3

dom ger en lugn & man känner sig glad hela tiden dom är hos mig.

dom lustigaste änglar jag nånsin har sett var 5 små runda kvinnliga änglar som var lika små som tennisbollar i kropparna & lika runda .

dom bar ljusa kläder & hade männskligt utseende med långt ljust hår.

dom kom i en liten grupp tillsammans.

dom svävade in i rummet & vände sig mot mig & små fnittrade.

mina hundar tittade på dom med & såg dom försvinna.

men man ser aldrig deras ansikten utan det är liksom dolt på dom.

men dom lyser starkt & känns vänligt inställda.

dom andra änglar som jag sett har sett männskliga ut i olika storlekar. så det är verkligen en upplevelse att få se dom.

har även sett människor  & djur från andra sidan & just nu har jag en hund som är från andra sidan som kommer nästan varje dag & dricker ur mina hundars vatten skål. jag kan vara i ett annat rum då jag plötsligt hör en hund dricka vatten ur skålen & det är ej mina hundar för då har dom varit hos mig. Utan det har varit denna ande hund som druckit vatten för då har jag gått ut i köket där skålen står & tittat.

Där hör jag hur denna hund dricker ur skålen helt ostört med mig intill. men jag ser den inte sedan när den är klar så försvinner den.

Den kommer tillbaka varannan dag & dricker.

jag tycker det är spännande för det är troligen en av de hundar som jag haft under åren som gått.

eskilpeskil
2

#12 Min katt blev påkörd för några år sen. Hon kom tillbaka till mig en gång. Tror det var för att hon dog så plötsligt och hon ville säga hejdå.. för jag såg henne aldrig igen..

[Norpan88]
2

#12 häftigtGlad Jag har själv haft många ande-hundar och katter på besök hos mig.

Jag tog bort min älskade drax hösten 2010 och hon drog med sig en hel hundflock tillbaka hit när hon skulle hälsa på mig.

Nu har jag en ny hund och för ett antal månader sedan så var vi ute och på väg hem, när hon helt plötsligt stannar, stirrar, morrar lite och tittar på nåt, sedan ger hon lek-tecken "stampa med framtassarna" och vill börja leka med nåt osynligt.

På kvällen ser jag själv att vi har en ny hund på besök. Den var stor svart, slank med blank päls och hängande öron. Jag såg den två gånger, sen försvann den.

eskilpeskil
3

#Är det hundar du känner igen? eller bara hundar som dras till dig? Jag hörde ljud i våran lägenhet (trots att jag var ensam) och dunsar i trappan. (nu när jag tänker efter så fattar jag att det var hon för hon lät som en liten elefant när hon gick ner för trappan, vi borde i en lägenhet med två våningar)  Sen en natt så vakna jag av att jag kände mig iaktagen, och jag satte mig upp i sängen och på golvet satt hon och kollade på mig, sen tvätta hon sig och vände sig om och gick genom dörren och försvann. sen såg jag henne aldrig igen. Vi flyttade året efter. Har berättat för människor men de flesta brukar säga; du måste ha drömt.. men jag är 110 % säker på att jag inte drömde för jag kunde inte somna om efter det, utan jag var vaken hela den natten. Den enda som tror på mig är min pappa för han har sett saker också, så tror att jag har fått det från honom.  För jag har alltid, så länge som jag kan minnas sett och hört saker.

Angelwingz
3

( Norpan)  jag skulle bli glad om heöla min bortgångna hundflock kom samtidigt som du fick uppleva men jag har bara fått uppleva en i taget. men det är ju inte bara det heller förståss utan det är trevligt det med.

Angelwingz
2

Eskilpeskil )   denna hund som kommer nästan varje dag & dricker vatten  kan ju vara en av mina hundar som jag haft under åren & dom är några stycken.

men denna hund vet jag inte vem det är då jag ej kan känna av den som jag annars kunnat med mina andra djur som kommit.

[Norpan88]
2

#16- Nu tog min förra hund med ett pack för mig okända hundar, En schäfer ( som var ledaren) en doberman, en slags new foundland hund och min hund som var tax/drever Glad

Jag skrev upp om det här om ni  vill läsa.

eskilpeskil
2

#17 okej :) fränt!

[[corro]]
2

Jag brukar kunna se änglar. Jag tänker på dom som människor fast mycket godare och med vingar. Jag har träffat på olika änglar som jag gissar har olika rank. Vissa har gigantiska vingar!

Det finns både manliga och kvinnliga änglar, och alla har en egen skyddsängel som (vad jag har märkt, vad jag tycker) brukar vara lite små lik en själv! Så det kanske var någons skyddsängel du sett?