Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1155 ggr
pernillaa
0

Vilken natt!

Halloj

Alltså jag måste bara höra om någon här ids känna in mitt hem och aktiviteten här?
De senaste dagarna har det bara slagit bakut här hemma med aktivitet. jag hör folk som går här titt som tätt, min sambo hörde folk som pratade med varandra länge, jag ser folk bakom mig och djur vid fötterna. Igår natt knackade det 2 gånger i väggen mellan utvinden och vårt sovrum. Vi bor på övervåningen under snedtak så det finns 2 utvindar längs ytterväggarna på båda sidorna om vårt sovrum. Inatt har det knakat i trappen och i golvet i sovrummet och nu knackade det på samma sätt i väggen mellan sovrummet och utvinden men på andra sidan och precis ovanför mitt huvud. Jag har haft värsta nattskräcken inatt och vaknade i panik och bara hyperventilerade och var jätterädd och kände som om jag bara svävade iväg. Ropade på min sambo som vaknade och strök mig på armen tillsjag riktigt vaknat till ordentligt. Min yngre son som sover i spjälsäng bredvid mig har heller knappt sovit inatt och det är ju inte fullmåne heller. Det har också varit väldigt mycket konstiga skepnader eller hur man ska säga som har rört sig i sovrummet inatt. Jag har känt av folk där och sett plötsliga ljussken som försvunnit lika snabbt och mörka grejer som flugit omkring.
Det har helt enkelt känts som om det varit fullkomligt packat med folk i sovrummet inatt och de senaste dagarna har jag känt mig så himla spattig. Och min sambo har känt flera gånger hur någon tar på honom. Alltså lägger en hand på benet eller liknande.

Någon som känner något?

Ha en bra dag! // Pernilla

Opalin
0

Jag tror du ska vända dig till något professionellt medium som får komma till er. Verkar vara  mycket aktivitet som måste tas om hand om på plats.

Hoppas det ordnar sig.

pernillaa
0

Min son som är 6 år har också börjat bli lite spattig av sig. Han säger på kvällarna att han är rädd och igårkväll sa han att "det är någon i källaren".
Han sa att det knackade på andra sidan dörren som går ner till källaren.

Ja vi får se hur jag gör det här. Särskilt illa när sonen blir påverkad…

Ha en bra dag! // Pernilla

Amandla
0

Det finns ganska många äldre trådar som du kan läsa, titta i kategorierna Andar/spöken och även Barn/ungdomar. Jag gjorde en snabb sökning på "rädd" och hittade den här tråden: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4e8f2239d4ebea681e000364-hjalp-min-12-aring