Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: länkar
Läst 1125 ggr
Fjäril
17

Vi ska inte fördöma!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här har säkert många av er redan sett men jag tycker ändå att det är en bra påminnelse om att vi inte ska döma andra personer efter utseende, yttre påverkan (från andra) och efter vad vi själva anser och tycker att saker ska vara. 

Fantastisk kvinna!

Sajtvärd på Övernaturligt

Skogshumblan
4

Åh den är så underbar. Jag _älskar_ hur de som håller och bär sig innan hon sjunger så omedelbart får en känga av livet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Fjäril
4

Precis, deras miner och hur alla blir förvånade 🙂

Skogshumblan
4

Ja, speciellt elake Simon;)

/ Skogshumblan

Indiania
5

Instämmer helt och fullt med er Fjäril och Skogshumblan!

Det finns människor som enbart går efter det yttre tyvärr! Susan Boyle sjunger underbart! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[NeferNefer]
5

Den här videon ger mig alltid tårar i ögonen! Hon är sååå underbar, och det är såå skönt att se de hånfulla minerna bytas ut till förvåning och sedan glädje!

[Thunderwolf]
4

Den här är så underbart fantastisk och man är lika förväntansfull varje gång man ser den fast man vet hur den är.

Hon har en magisk röst och är så enormt naturlig och fantastiskt vilken framgång hon fick,man bara ryser när man hör hennes underbara röst 😎

Men varför skulle vi döma, jag tycker hon är vacker 🌺

Magi-cat
4

standing ovations 🏆❤️✨

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Illusion
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja fy på dom. Man ska inte döma folk.. Men jag är inte heller perfekt :) misstag kan ske den bästa

☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
5

Och så känns hon så där glad och fin, som om inget är omöjligt, bara man vill och tror på det.

Skogshumblan
4

Precis, så härlig person! Det finns ett annat klipp från själva finalen där Simon ber om ursäkt för första gången (!) men hon är så carefree till vad han säger, hon gör sin grej, vet vad hon kan och resten får vara som de ska typ.

/ Skogshumblan

Ammijo
2

Underbar love it! Även Paul Potts auditions i "Britains got a talent" ger ju en rysningar.  Nej man ska aldrig någonsin döma efter det yttre!

http://silvertradenloa.blogg.se/