Störd dröm, mår dåligt
Drömde för ca 2 månader sedan en helt störd dröm som har fått mig att må dåligt.
I drömmen befinner jag mig i något slags dagis, men det finns även många vuxna där. Jag sitter i ett rum tillsammans med en 2 årig unge. Nu kommer den störda delen, jag får för mig att trycka in min penis i ungens mun… Och det gör jag. När jag har gjort det byts det scen i drömmen och jag sitter i ett rum tillsammans med barn och deras föräldrar, typ samling. En mamma kommer fram till mig med sin unge(samma unge som förut), ''var det han?'' frågar hon ungen. Ungen nickar. Hon tar tag i min arm och ber mig att följa med, jag förstår att det handlar om det jag gjorde förut. Hon leder in mig i ett rum och stänger dörren, hon börjar skrika på mig om att jag ska ge fan i hennes barn. Sen vaknar jag.
Jag mådde väldigt dåligt när jag vaknade, var äcklad av mig själv. Varför i helvete drömde jag det här?
Ca 1 vecka innan jag drömde detta hade jag praoat på ett dagis (är 15 år).
Bara för att drömmen verkar otäck och elak behöver det inte alls vara så. Drömmar ska egentligen den som drömmer själv försöka tyda men jag kan försöka hjälpa dig på traven.
Andra människor i drömmar handlar ofta om olika delar hos den som drömmer. Delar som man inte är medveten om eller inte riktigt vill erkänna för sig själv. Du är ju bara 15 år och håller på att utvecklas kroppsligt. Det tar ju ett tag innan man accepterar sin kropps förändring från barn till vuxen. Därför kan barnet vara din egna omogna sexualitet, kan man säga. Munnen i drömmen innebär ofta tillfredsställelse och sexualitet. Mamman i drömmen kan vara den konflikt om att du kan ha svårt att acceptera din kropps mognad. Alltså ena stunden är du det lilla barnet utan den vuxna sexualiteten och andra stunden är du vuxen. Sedan kan ju sexualiteten i sig kännas skämmigt förstås. Stänga en dörr innebär ofta att man behöver mer privatliv.
Hoppas texten inte var alltför krånglig… 🙂
Tack för svar :) Att drömma om sex är inte det som känns konstig, om det två åriga barnet hade bytits ut mot en tjej i min ålder hade jag antagligen inte tänkt på det så mycket. Men att jag i drömmen försökte ha oralsex med en tvååring är ju helt sjukt, helt omänskligt ju…
Förstår att den var otäck men vem som helst kan drömma konstiga drömmar som handlar om något annat egentligen. 😉
Du känner skam och oro över någonting, och detta transformeras in i dina drömmar.
Det har troligen inte med barnen på dagiset att göra - men drömmar fungerar så att hjärnan plockar ut de saker man varit med om tidigare eller gjort under senaste dagarna - och tillsammans registreras detta ihop med dina känslor till en summa utav det du upplever som obehagligt. Det är bara olika fragment från ditt minne som slås ihop och inget att skämmas över i sig!
Så troligen är din dröm inget du ska oroa dig över, däremot kan du ju fundera på om du varit extra hårt mot digsjälv när det gäller kraven på digsjälv, eller om något har oroat dig som kan skapa dessa något bisarra drömmar och att på något vis försöka minska dessa orosmoment i det riktiga livet istället för det som händer i din dröm :)
Svamp. Jag tror inte faktiskt att du behöver tänka på drömmen så mycket.
När jag var i unga år drömde jag att jag hade samlag med min far.
Jag mådde väldigt dåligt efteråt, tog säkert några år innan jag kom över det.
Från den drömmen har nu gått nästan 50 år och har totalt glömt den. om inte du hade kommit emellan…
Du är seriös även med barn. Så det är ingen fara. Glöm alltihopa!
Precis, som ALPHIRA säger så är drömmen inget alls att oroa sig över. De flesta har någon gång haft konstiga sexdrömmar. De brukar försvinna med tiden. Du är ju som sagt fortfarande så ung ännu. Men jag tyckte det var bra av dig att du frågade vad drömmen betydde så du slapp att fundera på den. 🙂