Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 490 ggr
storkenflyger
0

Beroende av internet

Läste att JimJ är så beroende av iFokus (internet) att han måste ha den med även på dass Därför tillägnar jag dig dessa rader

*Du vaknar klockan två på natten för att gå på toaletten och kollar din e-post på vägen tillbaka till sängen

* Du är kär i någon som bara existerar som JPEG-bild

* Du är förlovad med någon som du haft kontakt med via e-post

* Du presenterar din fru som mylady @ home. 

* Du döper dina barn till Mosaic Java och Eudora

* All kommunikation i ditt hem sker via e-post

* Du vägrar att åka på semester till en plats som saknar elektricitet och telefon

* Till och med på natten drömmer du i HTML

* Din fru sätter en peruk på din bildskärm för att du ska minnas hur hon ser ut

* Alla dina vänner har ett @ i sitt namn

* Du har på allvar frågat en rörmokare vad det skulle kosta att byta ut skrivbordstolen mot en toalettstol

Jag har fler om du vill läsa

molly57
0

Kan undra hur illa,min son ligger tillSkrattande Får väl checka av listan med honom…

Eliasj
0

hahaha… hoppas inte han tar illa upp  Flört kram

storkenflyger
0

Kan det vara så illa att han tar illa upp Så fall får han tala om att för mig och då får jag tala om att jag var inte ute för att vara elak så det så

soulwings
0

För många år sedan läste jag en bok Inte utan min dotter,nu är nog titeln inte utan min dator.Så beroende är jag.

drutten53
0

småler åt mig själv nu..en gång i tiden  ja så där 3 år sen..så sa jag..ALDRIG en dator och en sambo i mitt hem…vad tror ni jag har nu…båda två…så jag håller med soulwing..INTE UTAN MIN DATOR….ja gubben  går ju att tänka på…hi hi…datan är ju roligare  hi hi..men gubben är bra att ha till annat…kram i solen….ljus o värme..

Maryissa
0

Kul inlägg Skrattande

Blir nog tvungen att erkänna att lite beroende är nog jag också.

När jag vaknar på morgonen så det första jag gör är att sätta på datorn, kollar e-post osv. plus läser dagstidningar på nätet.

Det är så skönt och avkopplande att göra på morgonen medan jag dricker mitt morgon-vatten och före frukosten.

Sedan finns det ju så mycket roligt att göra med datorn och på Internet, så jag missar en hel del TV-program Skrattande

Och det är klart. jag måste ju också kolla mailen innan jag sover för natten Skrattande

molly57
0

Ha…ska checka av listan när grabben kommer hem!! Han har humorGlad så han tar nog det hela med ro….

Kul lista,den ska jag nog kopiera av och ta med till jobbet.

Ska jag vara ärlig,så ligger "morsan" nog risig till självSkrattande