Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 386 ggr
Tara
0

Fenomen?

Jag har en fråga som jag hoppas någon härinne kan besvara, Min svärson kan ibland när han sitter och pratar med människor  få ljusfenomen vid närheten av personen, det kan se ut som en punkt eller oxå konturer av ljus skugga.Sedan drömde han, och i drömmen berättades för honom,att skuggorna som han såg i vaket tillstånd var andar som talade eller visade sig för honom.Han hoppas att någon av Er kan ge honom ett svar på vad det kan  betyda. Han upplever mycket, men tror inte på sig själv/kram.

Elisabeth-J
0

Det är ett tydligt exempel på hur man kan se andevärlden, så han behöver inte tvivla! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tara
0

Elisabeth, han frågar hur det kan komma sig, när det inträffar så ofta han pratar med någon pang bom så dyker dessa fenomen upp. Att han har kontakt förstår jag, men vad gör att det börjar komma oftare och visar sig på det här viset. Han har sådana funderingar kring dettaFlört

Elisabeth-J
0

#2 Han är öppen och mottaglig vilket andevärlden vet om och då visar dem sig för att han kanske ska förmedla det till personen. Han behöver nog stänga av ibland så att det inte påverkar honom för mycket. Att det händer oftare beror nog på att han börjar lita mer och mer på det han ser och blir ännu mer mottaglig för det. När han dessutom kanske umgås med någon som också är mottglig eller läser böcker i ämnet osv, då blir det oftast starkare och oftare.

Elisabeth 

Tara
0

Elisabeth, det är  är med personer som han träffar på och pratar med, mest kompisar och ingen av dom har intresse åt det andliga/kram

Elisabeth-J
0

#4 Det förstod jag också men jag menar att om det är så när han ser det oftare, att det är i en period när han läser mer andliga böcker eller umgås med andliga personer och pratar om det, då blir man mer mottaglig när man även träffar kompisar tex som inte tror på det.

Elisabeth 

Tara
0

Tack för svaren/kram