Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 513 ggr
SEViking
0

Vad händer?

Blir jag så TOTALT överkörd för att jag tar vid mig av att bli avsnoppad?

Har jag ingen RÄTT att uttrycka mig publikt?

Får man inte ha sina egna åsikter om dom på grund av att ex: JAG känner mig kränkt, att dom då kan ge negativa vibbar?

SEV

SEViking
0

Om jag trampat någon på tårna med mina inlägg så

BER JAG OM URSÄKT

Jag tycker bara inte om att man "går till andra" med saker rörande MIG om jag finns närvarande och kan få stå för eller förklara min åsikt, då det i många fall kan vara ett missförstånd. Oklarheter tycker jag bör redas ut mellan dom som oklarheterna berör. Helst utan mellanhänder.

Ha det gott allihopa

SEV

Idunn
0

Nu vet jag inte riktigt vad detta handlar om men visst låter det som en bra idé tycker jag, att oklarheter tas mellan dom det berör. Men ibland är man olika som människor och vissa behöver få lufta saker "in public" för att hitta fram till bästa lösningen. Och ibland (har hänt mig) så glömmer man att det faktiskt är ganska många som läser det man skrivit då man lägger ut det i ett forum…

Och då detta är ett forum för dsiskussioner så tycker jag att alla har rätt att vädra sin åsikt, även du   Flört  utan att någon ska känna sig trampad på tårna. Jag hänger på andra forum sedan några år tillbaka och har fått lära mig den hårda vägen att livet på nätet inte är riktigt likadant som livet här ute. Räcka ut tungan

Ha det så gott du med!   //Idunn

Tuva-Lena
0

#0 SEViking. Kan du förklara lite närmare vad du menar, för nu har jag säkert missat nån tråd.. Har svårt för att tänka mig att du skulle ha trampat någon på tårna..? Du utstrålar ju diplomati, i vartenda inlägg! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

SEViking
0

#3 Jag kände mig avsnoppad och tog i för hårt i min första förfrågan om varför. Situationen är nu utredd och behöver inte tas upp till vidare diskussion.

För säkerhets skull bör jag väl tillägga att "vad mig anbelangar" är situationen utredd å lagd till arkivet.

Trevligt att du fått den uppfattningen om mig, det är en spdan linje jag gärna vill hålla, så i vissa fall har jag väl lyckats. :)

SEV

mamma_neo
0

Jag vet dock inte vad det handlar om..

Men jag tycker man måste få ha sin åsikt..Om någon blir illa berörd..Ja då kan man väll skriva ett personligt mejl till denna person och fråga…Ex vad menade du med det eller det?..För jag tog det personligt och det vart tungt…

Tycker inte man skall dra in alla i det..

Men det e ju min personliga åsikt..Och jag hoppas inte jag trampar någon på tårna..För då hoppas jag verkligen dom ärligt som vuxna..För vi e ju det..Kan kontakta mig så jag själv kan förklara mig..För ingen annan kan ju förklara vad jag tänkte runt det hela när jag skrev..Mvh Åse…

Tuva-Lena
0

Ja då, lugn som en filbunke och kraftfull som en örn! :) ( Beundrar rovfåglar )

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Efeera
0

Ah käre vän, även jag har noterar att anpassa sig till massan är vad som råder ty den egna rösten får endast göra sig hörd då den passar in käre vän och ännu mer.. vem vet vem som i afton sitter bakom spakarna, ja tänk så utstuderat tröstlöst  och lustigt att kanske råder här en arbetslös operamässig tappning över vår insikts öde i afton och oh vem vet om villingen ackompanjeras av sitt forntida träblåsarstämmande af sin egen orgel..? Yes livet är trots detta systemfel så underbart´´

CharlotteRubin
0

Ännu ett martyrinlägg. Kan inte folk skärpa sej o ta konflikterna privat????? Varför tror ni VI vill läsa varje gång ni vlir grinia o sura över att nån inte ger er uppmärksamhet?????