Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 422 ggr
JimJ
0

H-T-A 19/7 - Upplevelser

Healing till allla. 

Både Elisabeth och Maria är upptagna och behöver lite hjälp med att avsluta veckans H-T-A. Jag ställde självklart upp. :-)

H-T-A listan kommer nu att bli låst för vidare inlägg, så ingen skriver in fler namn villket kan skapa förvirring och missförstånd.

En tråd på healing.ifokus har skapats, där kan ni berätta och beskriva om de upplevelser och kännslor ni fått under veckans H-T-A. Även läsa om vad andra har tyckt. Tryck här för att komma till tråden.

Om ni har missat allting, är ni välkommna att skriva upp er på nästa torsdags H-T-A. Ni kan läsa mer om vad H-T-A inebär genom att trycka här. :-)

Vänliga hälsningar
- Maria, Jim och Elisabeth.

Tuva-Lena
0

Jag kanske är tidigt ute nu, men jag måste berätta vad jag upplevde: :)

Lade mig på sängen o placerade händerna på navelchakrat. Efter en kort stund ser jag ett vitt ljus, som en aura från ett ljus, och framför auran ser jag en silhuett av en kvinna. Hon sitter antagligen i lotusställning, eller bara på marken, och hennes långa hår fladdrar i vinden. Hon bär någon sorts folkdräkt på sig. ( Lite lik mig faktiskt ). Efter en stund börjar det sticka och pirra i händerna och jag blir alldeles varm, både i händerna och kroppen. Ett lugn infinner sig och jag upplever en behaglig känsla. Hade huvudvärk innan, men nu är den borta.

Glad Tack snälla ni för en fin stund!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Caroline92]
0

Åååh, jag glömde ju helt bort det :(:( Jag får väl helt enkelt skriva upp mig till nästa torsdag :D

Kramar Caroline

skruttan31
0

jag vet inte om de var healingen jag kände av,, men kände,, o känner än ,, en enorm värme i mitt ansikte,, nästan som om jag vore generad,,

chapett
0

Vet inte riktigt hur man ska göra, men jag la mig på sängen med handflatorna uppåt och visualiserade att jag tog emot energi i min högra hand som gick in i armen och vidare ut i kroppen sedan försökte jag ge energi med min vänstra hand. Kände att min högra hand blev varm och det började sticka lite i handflatan medan det inte kändes jättemycket i den vänstra.

Gjorde jag något fel? Eller är det någon som har tips på hur man kan göra istället? Tacksam för tips! Glad

april4
0

Tusen, tusen tack för healingen.Jag fick sååååååååå mycket energi efter healingen. Jag var såååå trött, orkeslös och hade ingen lust med någonting. Nu är jag jättepigg, ögonen är större och känner en enorm lust att börja städa, fast det är lite försent för det. Kan ju inte börja dammsuga när kl är över 22.00Glad Får man vara med varje vecka och få healing? Bamsekramar till er alla som har skickat healing.

tarantella
0

Jag är också mer varm i  den högra sidan än den vänstra. Nu tror inte jag att jag var till hundra procent mottaglig (ligger i beredskap till jobbet och undermedvetet slappnar man inte av lika bra då). Jag har en dov huvudvärk så nått är i gångsatt. Ska dricka lite vatten och gå och sova ska vi se vad jag känner i morgon. Tack så mycket

Elisabeth-J
0

Jag tackar för all healinkraft jag fick Kyss

#5 Healingen kommer att vara varje torsdag kl. 21.00 och det kommer att finnas en lista varje vecka där man kan skriva upp sig om man vill ha healing.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarantella
0

tillägg: jag fryser rätt mycket nu så helt klart är det nått som är i gång. Läste mig till att det antagligen är någon blokering som har suttit där bra länge som håller på att frigöras. Jag vet inte så mycket, känner bara att jag ska gå och lägga mig och vila mig igenom detta. Håller tummarna att mitt jobb inte kallar in mig på några timmar så kroppen hinner berabeta detta

Åter tack igen

onatima
0

Jag såg att någon hade frusit vid healingen. Detta har också hänt mig några gånger och det var därför som jag ville fråga om detta.

Varför reagerar man olika vid olika healingtillfällen? Beror detta på typen av healing eller beror det på den som skickar healingen? Eller kan det bero på att man är i behov av olika healing vid olika tillfällen?

Onatima

MariaJ
0

Tack för all healing.Kyss Jag blev också pigg och energisk ikväll.

#8#9  Enligt min erfarenhet så är det en energi som startar då man fryser. Vi är olika och reagerar olika, men man kan lösa upp blockeringar som finns i kroppen. Då jag sänder healing så lägger jag även ett skydd om mig själv, och det är bara av den anledningen att jag endast släpper in ljus energi. Det blir som ett filter runt min kropp.Skrattande Att man reagerar olika vid olika healingtillfälle är enligt mina tankar så, att man har olika saker som energien jobbar med. Ibland kan man känna pirrighet, ibland kan man känna att man fryser, man kan även känna stickningar odyl. Energierna ä så otroliga att de vet vad kroppen behöver lösa upp, och börjar där.

Detta är så som jag ser på det. /// Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

drutten53
0

hej vänner..jag glömde bort detta ikväll…men ni måste har skickat mycket till mig iallafall..har packat som en dåre i kväll…blev sen döhungrig..så det blev en tur till MC-Donald…nu ska jag ta det lungt inför sängengående…men mina kära vänner vill bara säga att ni är toppen..kram

lightseeker
0

KÄnde mig avslappnad och mindre spänd, trots svår smärta natten innan. Jag tackar ödmjukast de som har skickat healing till oss i behov.

onatima
0

Tack för svar! Ja, det var ungefär så jag tänkte det skulle vara. Jag har som sagt upplevt väldigt olika vid olika tillfällen.

Om jag får healing vid personlig kontakt (eller hur man nu säger) så kan jag antingen bli trött som någon hällt sömnmedel i mig, eller raka motsatsen att jag nästan flyger fram. Detta skulle väl också bero på vad jag behöver just vid tillfället.

/Onatima

Soffe
0

Kände o märkte ingentingLedsen ..Även om det inte är alltid man känner o märker av healingen, så är det tråkigt..

molly57
0

Jag hoppade över igår.Har haft tungt ett par dagar!! Men ställer mer än gärna upp att sända healing nästa torsdag

Kram//molly