Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 659 ggr
Fjäril
2

Bildövning 2 - tävling!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bildövning 2 - tävling!

Vad är det för objekt/motiv/bild som döljer sig?

Tanken är att ni ska lyssna till er intuition efter dofter, känslor och färger. Vad föreställer bilden?

Den med närmast (eller rätt) svar vinner insider under en månad. Ni som redan har Insider får gärna vara med och öva ändå Tummen upp

Tävlingen pågår t.o.m i morgon Torsdag kl 18 då jag publicerar originalet.

Lyckatill!

(Tidigare tävling)

Sajtvärd på Övernaturligt

Joppo
0

Efter att ha konsulterat mitt pixelchakra har jag kommit fram till att bilden föreställer ett antal uppskurna frukter. Bland annat ser jag en kiwi , några körsbär och melonbitar.

Therese.G
2

Fruktsallad, tror att den innehåller jordgubbar och melonbitar, kanske lite druvor.

- Therese

Nicollan
2

Jag tänker också frukter, jordgubbar, eller kanske äpplen :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Fjäril
2

Nu var det här en övning Joppo, inget jag_ska_titta_vad_som_döljer_sig_bakom i något bildprogram. Joppo har självklart alldeles rätt, heja dig 👍

Jag gör en ny övning till dem som vill öva! 😴

[MikeW]
2

Frukter, typ som en fruktsallad.. men kanske melon i? eller någon saftig frukt :P

Joppo
0

Va?! Nu förstår jag inte vad du menar? Jag använde faktiskt hela min arsenal av övernaturliga krafter för att komma fram till svaret. Jag känner mig kränkt 🤓

PS. Nästa gång du gör en sån gåta råder jag dig att klistra in bilden i ett helt nyskapat  dokument. Det borde trolla bort EXIF-informationen och därmed försvåra för vissa skeptiker att fuska fram svaret 😛

Fjäril
1

#6 Haha! Ledsen för att du känner så ;) Tack för tipset!