Svarta Skuggor
Hejsan!
Måste fråga er alla en sak som jag länge har funderat över. Redan när jag var liten så såg jag ofta en svart boll/skugga som rullade längsmed golvet i vardags rummet. Den for oftast runt soffan eller till det fönster som katterna brukade sitta i. Det var nästan som om det vore en av katterna trots att dom var ute för stunden.
Händer också väldigt ofta att jag ser en skugga som går in i köket och även på jobbet ser jag ibland denna skugga gå förbi eller stående vid fönstret.
Vad är det jag ser?
I want to be like the patronsaint of reality.
Ja jag har haft mycket skuggfolk omkring mig i vissa perioder. En vän till mig hade skuggor som barnvakt när han var liten. Vet inte riktigt egentligen vad de kommer ifrån. Men de är alltid vänligt sinnade .
Dessa skuggor har olika former och kan va svarta eller vita.en gång satt jag i mitt sovrum i mörkret och pratade i telefon. Var fullt av vita skuggfolk överallt
#1 Det varierar är inte bara i ögonvrån utan ibland är det extremt tydligt när man tittar mot hallen och någon går över golvet. Ibland knakar det till och med.
#3 Ja dom har lugna och trygga energier runt sig :) Känns nästan som om det är farmor som är och går ibland :)
#4 Dä har du svaret eftersom det känns som din farmor så är det hon.Din intuition talar om det för dig och den kan vi lita på även om det inte alltid är så lätt att tro på sig själv.
Sen kan även djur gå igen som skepnader och har ni haft tidgare djur kan det vara detta du ser runt soffan,det kan även vara nåt djur som bott där tidigare dom måste inte tillhöra just er men ofta ser man dessa och då är dom på besök .Hade vid ett tillfälle en full manifestering av en av mina katter så visst finns dom omkring oss 

med största sannolikhet är det säkert din farmor, och kanske andra besökare. Men hundra är jag inte, jag har inte kollat, men eftersom du får känslan av henne så håller jag med tidigare skribent att det bör vara hon.
Alis volat propriis 
#5 jo vi har två katter som är på andra sidan. Speciellt den ena var var mig väldigt kär. Vet även att dom som bodde innan hade hund. Den vuxna skepnaden började jag se ca 4 dagar efter att farmor gått bort. Viste inte att hon hade gått bort förens en vecka senare. Fast vet att jag har sett mindre skepnader också :) Brukar oftast hända saker oxå när jag är själv hemma. Tex tvn slår på sig själv och det har gått 5 lampor på en vecka ibland. Det knarrar i golvet och grejer ramlar eller flyttar på sig. Det spelar ingen roll vart jag är heller om jag är hemma eller i min lgh.