Mediumet Anna-Lena
Känner nån till henne?Är hon bra?
http://www.anna-lena.se/tarot.html
Man kan spå sig själv på hennes sida och hon lär ut hur man använder tarotkort
Nej, jag vet inte vem hon är men tackar för tipset! :D
Jag har aldrig varit i kontakt med henne själv, men har läst en del på hennes hemsida och hört en del från andra. Tycker hon verkar vara en ödmjuk och varm person.

Jag har gått min reikiutbildning för henne men jag kan inte säga att jag vet hur hon fungerar som medium eller tarotläggare.

Jag känner en dragning till henne och förstår inte varför….Det var nån på FL som tipsade om henne och själva namnet gjorde att jag skvatt till.När jag sen kikade in på hennes sidor,kändes det som om jag gjort det förut.
Besynnerligt!!!

#4 Det låter som att det finns en mening med att du ska ta kontakt med henne =)
Lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har också en tarotkurs och är mycket billigare 
Nu kan hon ju Reiki och är duktigt på detta, det vet jag genom andra, men tarot är jag en hejare på!!!!
Kram/Onatima
Jag har gått kurs för Anna-Lena i Reiki Healing, hon är mycket mångsidig och kunnig person. Hennes kurs var väldigt givande och som lärare är hon väldigt duktig.
Man kan ju vara duktig inom ett genre men kan man inte lära ut så har man ju ändå problem med att hålla kurser.
Hur hennes kurser i Tarot är vet jag inte.
Men Anna-Lena som person och lärare kan jag varmt rekomentera och om det nu känns rätt för dig så finns det ju en mening :-)
/Hellas
Jag kan säga att jag har gått kurs hos henne och var nöjd med den. Den var intressant och jag ångrar inte att jag gick den.
Det som hände efter kursen och allt strul och löften som inte hölls, är jag inte nöjd med. Tex 7 månader att få en distanskurs som skulle startat direkt efter jag gått kursen (för tanken var att man skulle kunna hemma träna direkt efter kursen) , och 3 månader att få diplomet. Det gick åt mycket tjat innan jag äntligen fick det jag skulle. Därför kommer jag inte gå fler kurser hos henne för det känns inte seriöst.