"Helt sjukt"
Lite snabbt inpå så här men jag ville ändå tipsa om "Helt sjukt" ikväll (eller nu kl 21) på kanal 4.
Ikväll talar de om ångest och tvångstankar (eller hypokondri). Ett mycket intressant ämne. Skynda er att sätta på kanal 4 🙂
"Svenskt hälsomagasin från 2013. Tillsammans med läkaren Eric Rydman och psykologen Anna Bennich Karlstedt diskuterar programledaren David Hellenius vardagliga hälsoteman och ämnen. Seriösa diskussioner varvas med humorinslag och varje program gästas av en känd person med en intressant sjukdomshistoria.Del 6 av 6. Säsongsavslutning. Dagens ämne är hypokondri och gäster är Robert Gustafsson och Anna Mannheimer. Robert berättar om varför han kallar sig för yrkeshypokondriker. Anna oroar sig för det mesta i tillvaron vilket gör hennes liv väldigt komplicerat. Även: 2013-04-28. Originaltitel: Helt sjukt"
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack för tipset, det är bra tycker jag. Lättsamt men ändå tungt!
Intressant ämne ikväll :)
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
👍
Sajtvärd på Övernaturligt
Låter intressant, sitter och kollar just nu. 🙂
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tack! Jag satte nyss på 4an, det kanske är bättre än bimbo filmen på 6an iaf haha
☮ and ❤ among each other ✿