Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2744 ggr
rebeckaan
5

Rysningar och kyla

Rätt ofta så händer det att jag får en krypande känsla enda från hårbotten ner mot axlarna. Håret reser sig på armarna och jag börjar rysa. Det känns som att någon "Andas" på min nacke.

Vet någon om det kan vara en ande eller liknande?

Tack på förhand

Rebeckaan

daga
0

Det du beskriver är andeenergier som du känner av. Vi upplever det olika och det kan både kännas varmt, kallt, rysningar, ljud i öronen och som du beskriver att håret reser sig.

rebeckaan
0

Okej, vad menas egentligen med andeenergier?

Min Gåva
0

Andenergierna är det som andarna avger när de är hos dig. De försöker att påkalla din uppmärksamhet genom att göra vad de kan för att du ska upptäcka dem.

Om du känner obehag av dem så ska du be dem att gå men om du känner nyfikenhet och bra vibbar så är det bara bra.

rebeckaan
0

3#
Okej, jo jag har ju anat att det är något där ;) Som det känns nu så är jag nyfiken :) Skulle gärna vilja få mer kontakt andarna om jag visste hur man gjorde. Tack för svar!

spasy
0

Jag känner igen det där.

Har ofta just det där med rysningar och köldstråk.

Brukar också i samband med det kallsvettas.

Ibland då man har en vision av något kan rysningarna

ersättas av att man blir alldeles varm i kroppen.

Då känns det bara bra.

Just nu när jag skriver detta så har jag dessa köldstråk

och rysningar. Får en känsla av att de är nyfikna på

vad som skrivs.

[lillalollo]
2

skulle ge dig tipset att lugna dig sätta dig ner stäng av allt som stör. 

tv, dator m.m

Sitt där och blunda i lugnet. Och ta vara på känslor, dofter, bilder som kommer upp. Magkänslan. Man känner det mer som en aha upplevelse när man får någon kontakt. Man känner att det är rätt. Ju mer man övar och testar ju bättre förstår man språket. Hur de samtalar. 

Men nyckelordet är tålamod. Tålamod behövs verkligen. Kan ta år innan man förstår och kan känna igen. Men för vissa går det på ett kick.

Min Gåva
0

Om du vill ha reda på vem det är som vill påkalla din uppmärksamhet så kan jag hjälpa dig på distans.

Jag är en andepratare och behöver bara få veta ditt namn och ett foto på dig.

Kram

rebeckaan
0

#5 Känner igen att kallsvettas också! :)

#6 Tack för svar, jag får jobba med mitt tålamod ;)

rebeckaan
0

Jag vill gärna veta vilka som söker min uppmärksamhet!

Bild och namn finns på min personliga sida! :) Tack och kram!

P_hansson
0

Kolla så det inte är allmän stress med. Det kan te sig ganska lika med kroppen…

virpa
0

rysningar med kyla ar ofte det astrala/ande energi…blir du tung och orolig i energin har du formodligen en ande som inte mår bra omkring dig..kanske vill dom ha ditt ljus..då dom inte har det själv eller så är du själv en öppen kanal och dom vill ha din hjälp..Åkalla det högsta vita ljuset i sanning och kärlek…be ärkängeln mikael om skydd och be anden gå in mot ljuset….MEN BARA OM DU UPPLEVER OBEHAG…du kan forsöka annars å komuciera fråga vem det är och se vad som händer…testa med penn o papper…kram…du kanske borde uppsöke spiritisterna för å utveckla dina gåvor…