Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 757 ggr
Morsan1
0

Frid i stugan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju skaffat mig en liten sommarstuga granne med stugan där jag var mycket som barn.

När jag kommer ut till stugan känner jag en sådan oerhörd frid. Jag bara sätter mig ner och andas djup, känner hur hela jag går ner i varv. Det känns som min stress byts ut av något/ någon som ger mig frid. Jag kan börja gråta helt plötsligt av tacksamhet för att jag känner mig så trygg.

Är det barndomens trygga minnen eller är det någon som hälsar mig välkommen hem? Och i så fall vem?

Kram Åsa

[Hellas]
0

Å så vacker, jag förstår att du känner det fridfullt, härligt att du hittat "hem".

Morsan1
0

#1 Det är en underbar känsla, men det är liksom som om jag blir omfamnad när jag kommer ut, som att någon tar mig i sina armar. Det känns så tryggt… nä jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men det är därför jag undrar om det är "någon".

storkenflyger
0

Häftigt Vilken natur du har runt om dig vid ditt lilla bo

Elisabeth-J
0

Du har ju stugan på ett ställe som är väldigt magiskt =) och med väldigt fridfulla energier så jag förstår om du har någon vänlig själ där som tycker om när du kommer till stugan och hälsar dig välkommen dit =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Kan det vara så stort som självaste Moder jord?
Det kan även vara en själ som välkomnar dig men det känns lite större det här.
Den omfamning du pratar om kan jag själv känna på vissa platser i naturen, de känns så sällsamma och omfamnande och välkomnande. Hon finns förstås överallt men känns mer påtagliga på vissa platser.
Man känner sig som ett med naturen och trots att man är ensam så är man omgiven av kärlek och värme.