Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 850 ggr
Fjäril
1

Orakelkort - de 5 första!

De fem första som skriver upp sig i tråden får ett budskap ifrån några av våra Ärkeänglar. Får jag någon annan information delger jag den också.

Du ska vara medlem på Övernaturligt och över 18 år för att delta.

🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kattuggla]
0

Tack gärna! Kram!

Henrik93
0

Tack på¨förhand!:D kramar <3

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Henrik93
0

Förresten jag tar idén utav din rubrik till mina änglakort läggningar om det är okej! :)

kramar<3

Illusion
0

Jag jag!! Tack :)

☮ and ❤ among each other ✿

Illusion
0

Wohoooo jag hann! Vad snellt av dig fjäril :)

imke
0

Jag määä :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

imke
0

Åh puh! Tror jag hann va? :-)

[Ögat]
0

Hann jag ??

Amandla
0

Kattuggla

Henrik93

Illusion

Imke

Ögat 

Nu är det fullt! 🙂

Fjäril
0

Tack amandla ❤️

Fjäril
0

Kattuggla,

Du är en kraftfull ljusbärare.

Änglarna vill hjälpa dig att känna dig bekväm med din andliga kraft. Du är extrem kraftfull eftersom du, liksom alla andra, föddes med den kraftfulla skaparens avbild. När din avsikt är att ge healing eller vägleda flödar gudomlig kraft genom dig.

Just nu behöver du "hjälp" att nå din fulla potential, eller snarare känna tillit till den. Be till Ärkeängeln Mikael att hjälpa dig att inta din gudomliga kraft med tacksamhet.

Tro på dig själv, var dig själv och fokusera på positiva tankar. Jag skulle också vilja tipsa dig om att du varje dag upprepar ett mantra, ett speciellt för dig, för att dra till dig det du behöver.

Fjäril
0

Henrik93,

Änglarna talar om din kropps djupa känslighet. Du är en mycket känslig individ och det är det viktigt att du tar hand om din fysiska hälsa. Du kan säkert tänka att "jag är ganska bra på det" men det här handlar om ett djupare plan. 

Änglarna talar om att utesluta kemikalier och lära dig att äta "riktig mat". Eftersom din kropp är känslig för dessa substanser kan de ge sig till uttryck på andra sätt, vissa inte märkbara, men det kan handla om trötthet, periodvis nedstämdhet och oroskänslor.

Eftersom du är en liten av en tänkare, en person som bär på mycket inom dig (tankemässigt) skulle det vara bra för dig att skriva mer. Dels kan det handla om en (egen) bok eller så ska du skriva musik.

Ps. Ja, du kan använda samma rubrik 🙂

Fjäril
0

Illusion,

Öronens chakra

Änglarna har försökt få din uppmärksamhet. De har lyssnat till böner och funderingar och ger dig information och instruktioner för att du ska göra det som behövs.

Du kan höra änglarnas budskap på olika sätt, vilket kan innebära återkommande sånger, en främmande person som bara råkar säga det där eller ord i ditt inre.

Det känns som om det är viktigt att du renar dig från energier (tidigare relationer) som fortfarande kan ta av din kraft. Visualisera hur du klipper banden till dem och att du inte längre behöver dras med den energin.

Välj också de människor som förgyller din dag, de som tror på dig och inte bara tar, utan också ger.

Fjäril
0

imke,

Änglarna har skickat intuitiva meddelanden till dig om att du ska gå på föreläsningar och kurser. Det kan dels handla om att träffa andra personer som delar din tro men också inom något helt annat, yrkesmässigt. 

Du ska lita på de känslor som kommer till dig och känna tillit till dig själv. 

Ett tips för att släppa "gammal last" är att föreställa dig själv i universum och hur du släpper ut alla tankar och känslor och tackar för att de tar hand om det och sänder ny energi till dig. 

Du kommer vägledas rätt.

Henrik93
0

#fjäril, det där var bra! :O de budskapen om att skriva mer har jag fått flera gånger må du tro! och jag är verkligen någon som tänker riktigt mycket, och måste lära mig att äta riktig mat! :)

Tack fjäril! Och vill erbjuda dig en änglakortlägning om du har någon fråga, som tack!:) PM.A isåfall!

kramar<3

Fjäril
0

Ögat,

Änglarna talar om att kapa banden och om tidigare relationer.

Du kan kapa band till alla tidigare relationer och framför allt vad gäller inom kärleken. Det är viktigt att släppa taget, även en sådan vi själva inte tänker på, som sådant som har påverkat oss (negativt).

Be till Ärkeängeln Mikael att hjälpa dig i situationen.

Kronchakrat

Du ska följa upp och lyssna till de ideèr som kommer över dig. En ide, kanske som du redan har, eller som ploppar upp senare, kommer också vara den rätta. Lita vägledningen och handla på ett lämpligt sätt. 

Av dina större sju chakran är det också kronchakrat du behöver balansera/rena just nu.

Föreställ dig ett vitt ljus som lägger sig runt ditt huvud samtidigt som du ber till Ärkeängeln Uriel att rena och balansera kronchakrat.

[Ögat]
0

Å tack snälla Fjäril!! Ska ta till mig detta och göra det. 🌺😘

Fjäril
0

Tack själv Henrik. Ja då är det dags att börja skriva (ännu) mer då 👍

Det låter bra, Ögat 🙂

[Kattuggla]
0

Tack gulliga Fjäril! Precis vad jag behövde höra just nu och ja, tillit till mig själv behöver jag verkligen träna på. Om du har ett mantra som passar mig så skicka gärna det i ett pm, tack! Vad duktig du är! ❤️

Fjäril
0

Jag tänkte på ett förut och skickar det via pm ❤️

[Kattuggla]
0

🙂🌺

imke
0

Tack så jättemycket Fjäril :-)

Illusion
0

Tack fjäril. Verkligen, tack!! Idag är du min ängel

Illusion
0

Men Gud jag har skrivit två inlägg nu men det kommer inte med!! Herregud.. Ska jag ta det som ett Tecken på att jag inte ska skriva eller? Men allt du skrev stämmer! Har hört låtar, folk och att dom pratar direkt till mig i huvudet men jag har trott att det är inbillning såklart :) och tack för tipset om att klippa bandet, jag har haft stora problem med att släppa mitt ex så jag ska prova att klippa navelsträngen redan i kväll.vad menar du med öronens chacra? Kram

Fjäril
0

iFokus verkar leva sitt egna liv idag, men nu kom ditt inlägg med 🙂

Va bra, lyssna på det som kommer till dig. Just låtar brukar ge oss bra "svar".

Vad gäller öronens chakra är det precis vad det låter som, lyssna på de vägledningar som kommer till dig (i korta drag)

Fint du skrev i #23 också 🌺

Illusion
0

Jaha ja okej. Ja jag ska verkligen försöka lyssna mer på det jag får upp i huvudet :) men än är det svårt att skilja på fantasi och verklighet hehe. Men jag lär mig. Och jag har märkt att änglarna har varit på besök.. Vackra ting är dom.. Verkligen. Glittrar så fint när man bett dom komma och hälsa på :) jag bad faktiskt på dom igår och har bett till dom mycket den senaste tiden. Skönt att höra att dom lyssnar och om jag får säga det så tror jag faktiskt att detta du gjorde nu var ett svar från änglarna.. ^^

Inlägget är låst för nya kommentarer