ÅSELE MARKNAD
Jag måste få berätta och hör och häpna
vem träffar jag på i Åsele om inte två trevliga tjejer så kallad "medium". Skämt åsido, det var så trevligt att få en pratstund med er. Humöret var på topp affärerna gick bra och seansen var så träffsäker, du gör ett utomordentligt jobb Elisabeth. Fick oxå höra av vänner att du Eva gjorde bra seanser här i Norrland, synd att jag inte hunnit gå på dina, men kanske bosätter du dig här i de djupa skogarna:)/kram till Er båda

Tack Tara! Det var väldigt kul att träffa dig IRL 
Vi ses snart igen, Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vi blev ju så glada då du stod helt plötsligt framför oss,jättekul!!Tack för en trevlig pratstund,över en kopp kaffe!Kram
Tack själva visst var det ett bra foto jag tog av er, hoppas det inte gjorde något att jag la in det på Forumet, men jag tyckte det var så kul att träffa er så jag tog mig friheten att lägga in det/kram

#3 Gillar ju inte att bli fotograferad så jag är aldrig nöjd med bilder på mig. Men det är klart att det är ok =)
Elisabeth

Helt okey för mej med Tara,även om jag fullkomligt avskyr kameror!!Ha det bäst!!Kram Ewa

Ser jätte mysigt ut 
Kram Sanna

småler..nu så vet jag hur du ser ut..LILLSTUMPAN EVA…elisabeth vet jag sen förr hur hon ser ut…kul att se ett ansikte på dig..vet ju bara din röst…sov gott nu…kram
Vill bara säga att Ni är jätte fina och det ser mysigt ut..
Blir såååå AAvundsjuk, såå AAAvundsjuk( ps, nu har jag sjungit färdigt)
# 7 Drutt, du kallar ewa för lillewa? vad ska jag då få heta mini eva eller? Även jag blir lite full i skratt för ewa är säkert två dec längre än jag. ( tänkte på forum träffen)

ja du minieva…vet inte varför det har blivit lilleva..men hennes goa röst säger mig så..fick till mig lilleva…hon kommer alltid va lilleva för mig….kram

Det blev ännu en trevlig dag på marknaden! Först var det ordentligt med regn hela dan, men sen kom äntligen solen fram! Men glädjen och humöret var på topp trots blöta fötter =)
Elisabeth

I åsele är de alltid underbart… min hemort :0)

#11 Förstår att du trivs där.Och jag må ju säga att Åseleborna är otroligt trevliga!!/Ewa

Fint kort ..Och skönt att ni kommit hem. Jag tyckte också det var skoj att se er på bild..Kortet blev jättebra !!
Ha det bäst !! //MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Nu är markanden över efter 4 dagar. Nu är man ganska mör i kroppen =) men det har varit innehållsrika, trevliga och roliga dagar! Nu på kvällen blir Ewa och jag bortskämda av Jim! Han har serverat korv med bröd, kaffe och just nu serverar han oss chokladpudding och grädde. Vilken gullig och rar son jag har! 
Elisabeth
Jätte fint kort på er..Kul att se att ni haft det bra..Kram //Åse…