Olycka???
Hej! Jag har en fråga .Finns någon synsk person som kan se om det kommer att ske en tågolycka den 11/4 alternativt 14/4?
Har du själv fått till dig det eller har någon annan sagt det? Det är svårt med förutsägelser, för man vet ju aldrig innan om de stämmer eller inte. Därför bör ingen seriös medial person uttala sig om olyckor, sjukdom, död och andra negativa händelser när de har en klient som frågar dem om sin framtid. Det är väldigt onödigt att skrämma upp folk för något som kanske inte ens kommer att hända.
Mona. Jag tror inte heller att någon seriös medial person skulle svara dig.
Kan du vänligen berätta lite närmare var och hur du fått denna tanke eller fråga om olyckan.
Vilja att hjälpa finns här hos oss alla.
Hej !
Tack för att ni svarade.
Det är så att vi ska åka tåg till Åre den helgen och en maken till en som ska med har sagt att det kommer att ske en olycka och att hon bör sitta lång bak i tåget.Enligt personen ifråga så uppger hon att han är synsk.Då jag tror på det det övernaturliga så blir jag naturligtvis rädd.
Nu är ju tåg ett mycket säkert sätt att resa på, men såklart ni kan sätta er långt bak i tåget för säkerhets skull. Berätta gärna för oss efteråt hur det gått!
#5 Det här är ett typiskt exempel på hur det kan vara. Olyckan i sig händer men man kan sällan lita på datum och plats som uttalats i förutsägelsen.
mona_sjostrand, varifrån reste du? Du behöver inte säga exakt ort utan bara om det överhuvudtaget var i närheten av olycksplatsen det står om i #5.