stjärntecken (OT?)
Jag är född i Jungfruns Tecken, mitt datum är 25:e augusti. Jungfruns färger, läste jag idag var grönt och mörkbrunt, och dom två färgerna är mina favoritfärger, kan det ha nån omedveten koppling till någonting?
Helena
Hej.
Jag är också jungfru, men ingen "tvättäkta" sådan, det är inte mycket som stämmer på mig när det gäller jungfrun. Jag har fått höra (och även läst) att den person som jag visar utåt är våg (?) Jag har datumet 14 september, skall jag vara riktigt ärlig så förstår jag inte detta med alla Tecken, har verkligen försökt att förstå genom att läsa, men det är rena "djungeln" för mig..:) Det handlar tydligen mkt om accedenter och "annat".
Skulle verkligen vilja lära mig mer om Astrologi, för jag tycker det är jätteintressant, men så svårt..
Du skrev att färgerna grönt och brunt är jungfruns Tecken, det är färger som jag inte tycker så mkt om, så det bekräftar väl kanske ännu mer att jag inte är en "tvättäkta" jungfru kanske.:)
Hmm..jag vet inte faktiskt, märkligt
Helena
*skrattar* Detta vet jag inget om. Men däremot så vet jag att min svägeska är Jungru och och gillar brun och allra helst grönt!! Kan destom berätta att hon i dem flesta planeterna hade jungfru….

Du är inne på rätt spår, Bybo, har man många planeter i samma Tecken slår de egenskaperna igenom. Astrologi är ett spännande område o du bör gilla matte när du håller på med det.
Jag höll på med det ganska länge för sådär en evighet sen dvs ca 25 år sen. Mycket spännande o mycke träffande. Själv är jag övervägande våg
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jag är också våg 25 september

Jag är Jungfru per den 12 september, å jag gillar bäst grönt å vissa bruna färger. Blått skiftande i lila är nog 2.an efter grönt
SEV
*skrattar* Är inte så värst förtjust i matematik…men Astrologi är spännande…..
Min färg är turkos, så lite grönt är väl det..:)
#7 Jag är inte heller så "förtjust" i matte, kanske därför det var så svårt..:)
Jag gick in på Astrologi.nu som Elisabeth rekommenderade en gång, där kan man ställa och få ut sitt horoskop gratis, och det gjorde jag. kan ju säga att jag var lätt förvirrad
. Det var en hel del att läsa och sen skulle man förstå också :) Men jag tog med det till en som var kunnig och det var hon som sa detta med vågen. Sen var jag tydligen född under månen "någonting" så jag är tydligen en månmänniska..för mig är detta en hel vetenskap :)

Om ni kikar in på Healing i Fokus,så har de bjudit in Sveriges främste astrolog Erik Hesser,som kommer att svara på medlemmarnas frågor och funderingar.Så passa på att gå in och ställ massor med frågor!!Lycka Till./Ewa

Oj, det var länge sedan vi gjorde ett horoskop. Vi har annars alla verktyg som behövs, men inte sjutton kommer jag ihåg vilket Tecken jag hade ascendenten i heller. Är annars Vädur, född 15 april. Men, men, andra saker spela ju också in. Någon äkta vädur som är äventyrslysten och så är jag inte. Är mera hemkär. Måntro om jag hade ascendenten i kräftan då?
Skall kika in på healing i fokus och ställa lite frågor få se vilka svar jag får.
/Yvonne
Hejsan, Jag är född mellan 2 stjärntecken Väduren och oxen, kan det vara därför jag känner mig vilsen?
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#11 Jag tycker du ska kika in på Healing i Fokus,och ställa den frågan till Erik Hesser.Kram Ewa