Konstiga bilder
Jag håller helt klart, med, detta är något, är just nu för trött för att göra något tyvärr, men om du kontaktar mig i morgon s kan jag se vad jag kan göra….
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Något är där, en portal vet jag men NÅGOT mer
det är bara att kontakta mig via pm om du vill.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
En väldigt påtränglig närvaro som verkar gilla att bara stå och titta på känns det som.. Vill inte öppna mig mer än att känna. Men okej, det känns som en dam är där, godhjärtad och hon vill inte skrämma dig…
#4 Nu vaknade min nyfikna sida här.. Portal? Och det på bilderna, kan det inte vara vanligt damm och inga orber*funderar lite*. På bild 2, kan du inte ha kommit lite för nära kameralinsen eller snöret till kameran?
sandz - Det är en liten flicka där som är intresserad av den svarta kappan och hon gillar ägaren av kappan. Hon är vinterklädd, vita eller ljusa kläder från topp till tå. Hon har en vit stickad toppluva med en stor tofs. Hon ser ut att vara 4-5 år och har vackert lång blont hår som sticker ut under luvan.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
WOW #8 den flickan har jag haft här ett tag men e mer i 8 års åldern men ger inga obehagskänslor som hallen gör.
Nej e inte damm för tog bilderna med någon sekunds mellanrum o tog foton med tummen får eller håret eller snöret men Nej.
Okay, tack sandz. Ålder har jag lite svårt med, men hon kan mycket väl vara uppåt 8 år….men absolut inte äldre. Men dom kan också visa sig i olika åldrar😉
Det stämmer. Flickan ger inga obehagskänslor….snarare tvärtom. Hon sprider glädje och ljus.
Värmland"
sandz - Kanske skulle du kunna lägga in en bild på hela hallen….då kan jag kanske läsa av mera om du vill alltså?
Värmland"
Ja o hon e välkommen att vara här o det vet hon, har försökt flera gånger att få henne till andra sidan men hon vill o vågar inte. Men hon e i vardagsrummet.
Lite off topic. Vad snygg tröjan är:). Tyvärr inte min färg, men gillar den trots det*s*.
Tack. Jag får inte fram så mycket mera. Jag ser bara en väldigt kraftig man i 70-års åldern som har ont i ryggen och i nacken….mest nacken. Han tar sig om nacken och vrider och vänder på huvudet och grinar illa.
Det verkar vara förslitningsskador som han har efter att hårt arbetarliv. Känns som en släkting till dig, sandz…..men jag vet inte hur? Kanske börjar hans namn på S….möjligen Sune? (väldigt osäkert)
Värmland"