Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 989 ggr
Linnyb
0

Lurad i drömmen

Hej och glad påsk. Jag vill dela med mig av en dröm jag just vaknade upp ifrån, jag undrar även lite vad den betyder. Jag känner igen den.Tror jag drömt om henne förut, eller liknande. Så brukar det vara för mig även om jag inte vet riktigt när jag drömde den senast. I denna dröm har jag först gjort något, typ hobby-spelat in en film (jag gör detta också på amatörnivå i det verkliga livet). Hursomhelst så har jag nu köpt väldigt många varor jag har i påsar och ska nu bära detta med mig hem. Jag står av en underlig anledning inne på en biograf. En anställd kommer fram och tror jag snott något eller liknande men det löser sig när hon får kolla min mobil och får ta betalt. Men nu är det som jag undrar över börjar. En kvinna dyker upp (som en ande nästan fast det är en människa, men hon dyker upp när jag minst anar det i drömmen, upp vid min sida. Hon är lite läskig och påminner mig om nån bekant för längesen som var lite såhär: vänlig, fast man får en obehaglig vibb, lite som en förförerska. Hon övertalar mig att lämna kassarna och går med henne, sen kommer jag på att jag vill ha dem och efter lite övertalning så hämtar hon några av dem. När vi går ute är vi där jag delvis bor (hos min pappa) och vi har det bra och kul tillsammans i drömmen och hon säger att min bästa vän (som är också det i verkliga livet) är helt underbar och söt. Och jag frågar på vilket sätt hon gillar henne och det framgår att hon tycker hon är en bra människa osv. Drömmen avslutas med att hon försvinner ett tag och jag ska genom en park gå hem, någonstans här ska jag träffa henne (hon kommer dyka upp) för att förföra mig ytterligare, alltså till en intim nivå. Där ligger det mycket blod i snön, som en liten bäck och hon dyker upp vid min sida med ett svärd, den obehagliga vibb jag haft gör sig påmind - hon ska döda mig. Snabbt tar jag svärdet ifrån henne och hugger henne itu.

Amandla
0

Puffar upp!