Onda andar!?
Jag är 22 år och jobbar som undersköterska. För 1 år sedan flyttade jag in i min nya lägenhet. Efter några dagar började det hända märkliga saker tex. att saker flög ner på golvet, dörrar som smälls igen. Jag brydde mig inte om det då utan bara ignorerade och försökte hitta en logisk förklaring till det. Ungefär 1 måndad efter att jag hade flyttat in så kände jag mig iaktagen och på nätterna kunde jag knappt sova. Sängen började skaka, täcket drogs av. Då blev jag arg och sa åt den som höll på att den skulle sluta och lugna ner sig. Det blev lugnt i några dagar. Sedan blev det bara värre och värre, efter 3 månader så var det full aktivitet i hela min lägenhet. Stolar flyttades, glasen i mina skåp flög ner och krossades.
Jag fick nog, och fick ett utbrott och skrek att de var tvugna att sluta och medans jag skriker det så rivs mina kläder sönder som jag hade på mig. Hela min kjol och min tröja revs sönder tills små tygbitar. Jag blev så paff så jag sprang ut och tog en taxi. Jag var så chockad så jag visste inte ens vart jag skulle ta vägen. Efter det så sov jag hos mamma och vågade knappt inte gå hem.
Efter ett år nu så vågar jag inte vara i lägenheten, utan jag bor på jobbet. Jag försöker jobba så mycket som jag kan så jag slipper gå hem till de ( onda ) andarna. Någon som har något tips hur jag ska göra? / Rosanna
Å huga vad hemskt!! Trots att jag inte är direkt rädd av mig, hade inte jag heller vågat sova där själv…..
Kanske bara en energi som är frustrerad och inte vet hur han ska hushålla….

Hej girlie trist att du inte vågar bo i lägenheten. I mina öron låter det som om du hade besök av ett spöke dvs nån som håller sig kvar och inte vill ha dig i lägenheten.
Men du skulle behöva ha hjälp av ett medium som gör hembesök hos dig. Var bor du? Bra att veta om vi ska tipsa dig om ett.
Jag tror inte på att det finns onda andar, bara stökiga människor utan kroppar som inte fattat att de är döda.
ljus Rose
rosmarin:
Jag bor i Eskilstuna. Jag tycker det är ondskefullt när ett spöke går så långt så det börjar göra illa en. Jag är mest bara rädd nu för övernaturliga saker, varför går man inte direkt till ljuset, utan ska stanna kvar och göra andra illa.
#3 Huu,säger jag bara!
Hade något sådant inträffat i mitt hem,tror jag nog jag hade hyrt ett rum på "kocko" hemmet!
Det är verkligen spännande att läsa på detta forum,för det finns så många upplevelser som folk delar med sig,sånt man bara tror händer i filmer.
I vilket fall som helst håller jag med om att du borde ta dit ett medium som kan rensa ut det obehagliga.
Kan inte låta bli att fundera på vad som hänt om du stannat kvar?
Hoppas verkligen att du får bukt med det hela,du måste ju kunna bo i ditt hem.
MVH MQ

Hej om du tittar i mediumlistan finns Ellinor Hedlund i Eslistuna och hon jobbar som medium. Ring och fråga om hon kan hjälpa dig bli av med spökerierna.
ljus Rose

Hu då, jag hade nog också dragit min kosa om det hänt mig. Min husande var åtminstone en vänlig själ. Ibland undrar jag om dom som köpte huset märkt av anden. Hoppas Ellinor Hedlund kan hjälpa dig. Låt oss få veta hur det går. Det är så trist när spännande trådar bara slutar utan att man får veta fortsättningen.
**#6 Håller verkligen med dej! Man vill gärna se ett slut oxå och sen är det ju en spännande historia,åtminstone för oss som läser…tycker ju synd om GG som dras med det obehagliga.
**

Det är inga trevliga aktiviteter som du har där hemma. Jag hoppas att du kan få hjälp av ett medium så att du kan bo där hemma igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej , när jag läser detta så upplever jag att denne som rumsterar om där verkligen är desperat. Normalt sätt är jag lite rädd för sånt här o hade normalt sett bytat trådläsning, men här känner jag mig nödgad att skriva detta. Det är en sorglig situatation o inte ska du o denne någon som jag upplever är en man, behöva ha det så. Tänk att vara " död" o vara i ett sådant förvirrat läge! Ta reda på ett skickligt medium så fort du bara kan för allas skull. Du kommer inte att ångra dig, jag lovar. Du har verkligen allt att vinna på detta. Jag har läst o hört om många såna hrä spökerier men detta är verkligen nåt högst ovanligt o kraftfullt. För att svar på din fråga så upplever jag således ej denna ande som ond över huvudtaget utan "bara" depserat o hjälpsökande! Önskar dig massor av lycka o mod. Go girl! Kram miramis2
Kan tillägga att min mor hade upplevelser med av sängskakningar men inte alls nåt av det andra du beskriver. I hennes fall var skakningarna förknippade med kärlek från sin man dofterna av honom o lite annat kärleksfult. Kärlek på högsta nivå alltså. Idag har det avtagit o vår kommunikation med min mors man är på annat vis, mjuk o fin. Jag kan rekommendera dig en JÄTTEBRA TJEJ/KVINNA SOM ÄR MIN LÄRARE I MEDIUMSKAP, HON BOR I ÖREBRO O JOBBAR FRAMGÅNGSRIKT MED SÅDANT DU BESKRIVER. hör av dig om du vill ha kontakt med henne!