Onda andar!?
Jag är 22 år och jobbar som undersköterska. För 1 år sedan flyttade jag in i min nya lägenhet. Efter några dagar började det hända märkliga saker tex. att saker flög ner på golvet, dörrar som smälls igen. Jag brydde mig inte om det då utan bara ignorerade och försökte hitta en logisk förklaring till det. Ungefär 1 måndad efter att jag hade flyttat in så kände jag mig iaktagen och på nätterna kunde jag knappt sova. Sängen började skaka, täcket drogs av. Då blev jag arg och sa åt den som höll på att den skulle sluta och lugna ner sig. Det blev lugnt i några dagar. Sedan blev det bara värre och värre, efter 3 månader så var det full aktivitet i hela min lägenhet. Stolar flyttades, glasen i mina skåp flög ner och krossades.
Jag fick nog, och fick ett utbrott och skrek att de var tvugna att sluta och medans jag skriker det så rivs mina kläder sönder som jag hade på mig. Hela min kjol och min tröja revs sönder tills små tygbitar. Jag blev så paff så jag sprang ut och tog en taxi. Jag var så chockad så jag visste inte ens vart jag skulle ta vägen. Efter det så sov jag hos mamma och vågade knappt inte gå hem.
Efter ett år nu så vågar jag inte vara i lägenheten, utan jag bor på jobbet. Jag försöker jobba så mycket som jag kan så jag slipper gå hem till de ( onda ) andarna. Någon som har något tips hur jag ska göra? / Rosanna
Å huga vad hemskt!! Trots att jag inte är direkt rädd av mig, hade inte jag heller vågat sova där själv…..
Kanske bara en energi som är frustrerad och inte vet hur han ska hushålla….

Hej girlie trist att du inte vågar bo i lägenheten. I mina öron låter det som om du hade besök av ett spöke dvs nån som håller sig kvar och inte vill ha dig i lägenheten.
Men du skulle behöva ha hjälp av ett medium som gör hembesök hos dig. Var bor du? Bra att veta om vi ska tipsa dig om ett.
Jag tror inte på att det finns onda andar, bara stökiga människor utan kroppar som inte fattat att de är döda.
ljus Rose
rosmarin: