Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tipsråd
Läst 956 ggr
SofiaBlomberg
0

Vad ska vi göra!!

Min bästaste bästa väns pappa ligger på sjukhuset i göteborg och hans hjärta går inte att rädda, dom söker för fullt efter ett nytt, han är vaken å kan prata litegrann och han är jätteledsen, han har en maskin som har igång hjärtat men när dom sänker dens frekvens och ser om hjärtat kan pumpa själv så får han hjärtsvikt-

Finns det något jag /ni kan göra för honom,

jag tänker på dom varje dag och jag ber för att hennes pappa ska få komma hem.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

CarolineO
0

Jag skickar givetvis lite healing till honom!!    Vi kanske kunde skicka samtidigt allihop här inne?     Vid 18 tiden ikväll??

MariaJ
0

SofiaBlomberg….Jag är naturligtvis med och skickar ljus och positiva tankar. KyssKänner verkligen med dig, och förstår att det är jobbigt.

Jag vill även skriva att man inte ska skicka healingkraft till personer som inte är med på det, eller vet om det. Då man medvetet skickar healing, så öppnar man upp för en kraftigare energikälla. Det är inte säkert att alla klarar, eller är ämnade för att just då skulla ha healing. Healingen är inte komplicerad, men den kan vara kraftfull, och man vet inte hur personer reagerar på att ta emot, om man inte känner dem. Men naturligtvis så vill jag skicka ljus, kärlek, och positivitet till honom.Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

evawa
0

Håller med "2

Sen bör man inte skicka healing till människor med hjärt problem, just med tanke på den kraftfulla energin.

Det finns lite saker runt just healing som jag kan kalla vett o etikett?,saker som healers bör tänka på,kanske någon på Healing sajten kan ta upp det? Skulle kanske vara läge att göra det eftersom det dyker upp mer och mer här…

Är det ett bra förslag?

Eva

SofiaBlomberg
0

*Puttar*  Någon fler som vet vad man kan göra eller kan göra någe?

MVH Sofia

miramis2
0

Jag beklagar o vill säga att jag tänker på er. Mitt förslag är att gå bortom healing direkt till källan o be böner, de kan aldrig nånsin skada, be om mirakel för såna finns!!! Det är inte så noga med hur bönerna utformas bara be från hjärtat som man ju gör så blir det rätt.  Det ´kan bli oerhört kraftfullt  om ni anhöriga tillsammans ber om helande för mannen enligt det högsta goda för honom o alla inblandade. Jag tror o hoppas att detta ska göra gott. Krampå er.

SofiaBlomberg
0

Tack för svaren, Det värmer oerhört. Vi ska samlas jag och hans döttrar och be.

Sen får vi hoppas att det är ämnat att han ska leva.

MVH Sofia

MariaJ
0

#6 Tänker på er !

#3 evawa Ja, det kan absolut vara en tråd att lyfta fram på healingifokus. Det är viktigt enligt min mening hur man hanterar healingkraften.

Tack för ditt inlägg..

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

SofiaBlomberg
0

Han har nu fått ett nytt hjärta! =) Att det gick så fort trodde jag aldrig, jag tror vi hjälpte till på vägen . Så TACK alla som medverkade i detta =) Läget är nu stabilt och han ska snart få åka hem .

MVH Sofia

evawa
0

Glad vilket glädjande besked…

dilba
0

Fantastiskt! detta ger lite perspektiv på tråden om organdonation…..

Så jag påminner lite i smyg om www.livsviktigt .se

EwaKristina
0

#8 Helt underbart att få höra!!!/Ewa

MariaJ
0

Helt underbart…Bliv varm i hela kroppen när jag läste det Kyss

Carpe Diem

Maria Johnsson

Elisabeth-J
0