Föör skyddad av bubbla
En liten fråga🙂 Nu när jag stänger av mig så känner jag knappt av andar.. jag hade juh problem med en för någon månad sen och jag kände inte av den utan såg den bara .. men kom på att jag har typ dagligen sen en tid tillbaka stängt mig i min bubbla för vill inte vara synlig för andar och jag vet att man inte blir lika känslig för andar när jag man stänger sig, men jag kände inget? kan det vara så?
På ett sätt va det skönt för det är ganska obehagligt att känna någon men kan vara bra om någon "tittar in " så man kan be dom gå direkt (svårare tycker jag om dom har stannat ett tag och sen be dom gå) .eller känt när någon följer med mig hem och kan be dom stanna utanför min dörr.. ganska bra att kunna känna i såna situationer🙂
Skönt att du känner att din ljusbubbla fungerar! 🙂 Du kan också sätta en ljusbubbla på din lägenhet/huset och sedan sätter du en runt tomten och därefter runt kvarteret/området. Så blir du ännu mer skyddad! Förstår att du samtidigt är nyfiken för att se om någon ande ändå är där ändå. (Är likadan själv 😇) Men ju mer du tränar på att stänga dig och sätta ljusbubbla på dig desto lättare fungerar det. Och nyfikenheten minskar så småningom. Om jag tror att en ande besöker mig som eventuellt behöver hjälp så säger jag bara högt att jag tyvärr inte kan hjälpa till ännu. Om anden envisas så tipsar jag till sist om ett medium som kan hjälpa till istället. (Mediumet jag känner har sagt att jag kan göra så. 😉) Men det viktigaste är ändå att först själv försöka säga till vänligt men bestämt att man vill vara ifred.
Känns som att du är på god väg i din utveckling! 🙂
Att sätta en ljusbubbla runt någonting annat tycker jag är mycket svårare:p men det är väl bara att träna så blir det lättare:). Men jag har också funderat på om psykometri och avläsningar blir svårare om man har en bubbla om sig? Eller har det ingen betydelse för det? :)
Jag brukar alltid öppna mig om jag ska träna på något sådant. Det känns tryggare för mig och blir som en vana att sedan stänga mig. Fast det kanske du också gör? Använder mig dock ibland bara av magchakrat vid intuitionsövningar och är då stängd i övriga chakran. Vet inte om det fungerar så i praktiken utan detta är hur jag tänker. 🙂
För nuvarande tänker jag inte på att min ljusbubbla hindrar mig. Har för mig att jag någon gång tänkt att bubblan öppnades upp vid kronchakrat för att ta emot meddelanden från min guide t ex. Jag säger däremot till vem jag vill ha kontakt med så att guiden och ängeln från högsta ljuset "vaktar". Det kanske också är så att om du tänker att bubblan hindrar dig så bör du ha en öppning eller något liknande. Om du tänker att den inte hindrar dig så gör den inte det… Flummigt det här… 😂
Kanske någon annan vet hur man kan göra? 🌺
Jaha:) ja lite flummigt men låter ganska så klokt:) ska nog tänka som du gör:)
Prova du först med det om du vill. Efter ett tag kanske du ändrar teknik under tiden som du utvecklar dig. Alla har ju svaren för vad som fungerar bäst hos oss själva. Det lär man sig.❤️🙂
Ja:) tack:)