OT Vad är lycka?
….att ha två brunbrända och nybadade trollungar. Att bädda ner dom i sina renbäddade sängar och bara njuta när man tittar på dom.
Vad är lycka för dig?
Lycka är att ha kompisar som bryr sig om en. Som ringer varje dag å frågar hur man mår, som ger en en välkomnade kram varje gång man träffas och säger något snällt så att man känner att man finns.
Och jag har dom kompisarna :D Mina f.d konfirmationsledare, men dom är hur snälla som helst, skitsamma att dom är 9 år äldre å killar, jag litar 100% på dom, och det känns bra att kunna det =)
//kramar Caroline

min lycka är mina barn o barnbarn..skitiga eller rena spelar ingen roll….dom är mina troll..kram..
här åskar och regnar för fult….
Vad är OT för nåt?

För att jag ska känna riktig lycka,så kan det räcka med en kram från mina barnbarn och höra att de älskar mej.Att se vovven springa,leka busa och utstråla fullkomlig livsglädje.Att få en annan människa att se till sina egna inre kvaliteér,att höra barnskratt,att ha fina ärliga vänner,att få vara frisk,att kunna erbjuda en famn då någon är ledsen,att göra någon glad,ett gott skratt,det finns massor,kan ju sitta en evighet och rabbla det som gör livet lättare,men det tror jag inte ni orkar läsa
Men detta ger mej själslig lycka!
Lycka för mig är min dotter, mina barnbarn och resten av min familj. Familjelivet är heligt för mig. Lycka är oxå att kunna vara i naturen, samt ha ett liv som är lugnt, utan oro, och att få vara frisk.
april4: OT= Off Topic. Vilket menas med att det inte hör till ämnet, i det här faller övernaturligt.
Kramar Caroline

Att få vara frisk och göra det man innerst inne vill. Att få vara ute i naturen, läsa en bok och njuta av livet.
Lycka är mina barn och barnbarn samt mina hundar.
När barnbarnen ska tala om allt vad de gjort och de pratar så fort att de blir en massa konstiga ord det ger en otroligt lycklig känsla man blir glad i hela kroppen,samt när man får en jättebamsekram och snorpuss och när de säger jag ääälskaar dig.Då blir man väldigt lycklig,det lever man länge på.

Lycka kan vara vad som helst
Min sista lycka var att jag hitta övernaturligt och de har jag många att tacka för Vägen hit var lång
Nån gång i vintras prata jag med någon som berätta om ett medium (eva i nevis) Där jag själv en gång bott Hur jag än gjorde och fråga var det rent omöjligt att få hennes telenr Fick tusen ursäkter att jag skulle få det sen osv Fatta till slut att det är nog inte meningen att jag skulle ha denna evas telenr så jag sluta fråga Tiden gick En dag fick jag tidningar av en väns gamla mamma Hoppsan där i en av tidningarna hittar jag ett repotage om denna eva Nu hade jag mer info börjar leta på internet för nu ska jag så klart hitta eva Trodde jag Nä jag har inte hittat henne inu Men jag hitta övernaturligt istället och de kanske va de som var hela meningen Ja de är min lycka just nu imorgon är det kanske nåt helt annat

Lycka för mig är när jag ser i ögonen på någon att jag lyckats glädja denne.
Lycka för mig är att sitta på min kulle omgärdad av gamla stensättningar och vikingagravar och meditera eller "bara vara" som jag även kallar det.
Den yttersta lyckan består nog i att vakna på morgonen och vara hel, veta att en ny dag av nya upplevelser och överraskningar väntar. Nästa dag är alltid den första dagen av resten av mitt liv,
För det mesta blir inte dagen bättre än du gör den.
SEV
Hm….för mig blir det svårt….känner lycka med/för mina barn…annars är jag inte så lycklig som jag borde..men det kommer :-)

Men en sak med lyckan är ju sann, den smakar mycke bättre om man får dela den med någon
SEV

lycka för mig är att jag och min familj är friska och ha det bra….

Lycka för mej är att jag "står på mina egna ben", ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv var då socialtjänsten beviljade mej eget boende av socialaskäl och att jag fick rätt till försörjningsstöd så jag skulle slippa ifrån mina föräldrar
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lycka är att göra någon annan lycklig, att göra verklighet av sina drömmar, att hjälpa ett djur i nöd…
Tack Caroline92 för förklaringen till OT. Kramar tillbaka.
…att sitta på bryggan i min sommarstuga och en slända - en sån där blå vacker flickslända - sätter sig på min fot. Insekterna surrar, i träden rasslar löven rogivande av en svag vindpust. Känslan varar bara några sekunder men är den fulländade lyckan.
Att krypa ner i sängen en höstkväll med mina hundar nere vid fotändan. En månstrimma tränger sig in mellan gardinerna, medan eldsflammorna i braskaminen reflekteras i taket som dansande älvor.
Lycka kan vara så mycket, men för mig har den det kännetecknet att den ger mig fullkomlig glädje och ett harmoniskt lugn. Det finns ingenting i just den stunden som jag saknar eller skulle vilja byta mot nåt annat. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

April4: Varsågod 
Kramar Caroline

Mina barn har det bra och att jag kan vara en bra mamma.
Lycka är att se på en solnedgång över en sjö! :)

lycka är att äntligen få något man längtat efter i flera år,att äntligen bli trodd..

Gårdagens lycka.
Att klara av tarmröntgen sen ut o plocka blåbär till en härlig kaka att avnjutas med gott kaffe o en ny bok.
Dagens lycka
Att gå ut i skogen och hämta hem årets första kantareller.
Alla dagars lycka, barn o barnbarn o vår härliga trädgård att njuta av
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Lycka är att gosa me en gullig kille. ;)
Lycka för mig är att må riktigt bra både fysiskt och psykiskt, och självklart att veta att barnen gör det också =)

Lycka för mig är om jag och mina 3 älskade ungar får leva friska tillsammans minst tills mina barn har växt upp o flyttat hemifrån
och sen att mina underbara barn får fortsätta leva friska ett långt lyckligt liv efter dom flygit ut ur boet! och gärna jag med om det går för sig 

Lycka är när min vännina tackar för att man finns, då känner jag att det faktiskt finns ett syfte till att jag är här.
Lycka är jag hör Melissa Etheridge - Husgud just nu.
Lycka är när jag ser "någon" le med ögonen, det var länge sedan nu men jag hoppas få den lyckan snart igen.
Lycka för min katt är när min mamma sänder 1 dl räkor som hon får smaska i sig ;=)
Medarbetare på HBT ifokus
Lycka är när jag busar med hästen och hon tänder till och genast är med på noterna. Trots att det kan gå ganska vilt till ibland så slutar det alltid med pusskalas och kramkalas.
Lycka är också att vandra vid havet, i dimman, en ljummen höstdag och bara kunna sätta sig med en mugg kaffe nånstans och bara vara.
Lycka är när skullen är full med hö, och vedboden full med ved.
Lycka är att dela fikarasten i skogen med en älg och handmata den med morötter.