En dröm
Vill dela med mig om en dröm som handlar om en stor fundering som jag haft. Om jag ska byta arbete eller inte…
Drömde om en kompis till min dotter som precis har bytt skola. Sedan knackade hon på mitt huvud i drömmen och jag kände nästan att hon stod bredvid sängen och så sa hon till mig: Tänk på det!
Ibland kan drömmar vara så tydliga och jag har ju undrat och bett om budskap om hur jag ska göra… 🙂
Kramar
Haha om budskapet var tänk på det är det ju lika svårt ;P
Ibland ber man om budskap efter budskap, och hjälp eller går till medium eller frågar tarotkorten, och då är det bra frustrerande när svaret blir ungefär så att tänk på det, tankebiten är en process du måste gå igenom :P Ibland vill männniskan bara bli tillsagd att gör det här så blir det bra, men så enkelt var det minsann inte!
jag säger tänk på det, men varför inte våga ta steget?
Hoppas du blir nöjd oavsett! :)
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Hej Kattuggla,
Tack för att du delar med dig till oss 🙂
Fick du någon klarhet av drömmen, eller svar på dina funderingar?
Sajtvärd på Övernaturligt
#1 Ja, uttrycket kan ju tolkas på olika sätt men betoningen låg på det. Tänk på det! (Svårt att förklara med bara en text… 🙂) Självklart är det en process i alla sorters förändringar.
#2 Jag kände att jag fick mer klarhet. Har tidigare spått mig själv och korten har visat en ny början osv. Har även mediterat och känt att jag ska byta väg. Tänker fortfarande arbeta med människor men på ett annat sätt. Jag kommer däremot inte att sluta arbetet med en gång såklart. Vill hitta ett mer passande arbete i lugn takt. Jag känner redan att jag fått olika Tecken och hjälp på vad som passar mig. Går redan bredvid på ett annat arbete jag är intresserad av men jag är inte riktigt mogen ännu för att ta det arbetet helt själv.
Drömmen var egentligen en bekräftelse på det som jag har fått till mig tidigare. Men eftersom jag tyvärr fortfarande har svårt med min tillit till det jag får till mig och att jag är lite rädd för förändringar… "Man vet vad man har men man vet ju inte vad man får"… så kändes drömmen bra för mig. Jag drömmer mer och mer korta symboliska drömmar och vaknar ofta direkt efter. Håller fortfarande på att landa i mitt nya jag som lyssnar mer på vad hjärtat vill och inte på vad andra tror att jag klarar av. Eller vad man ska säga… ❤️