Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 527 ggr
soulwings
0

Cassandra Eason

I hennes bok Andliga Guider tar hon upp kommunikation med andliga guider med hjälp av dofter.Jasmin skall hjälpa att utveckla psykiska gåvor,den ger mig huvudvärk,men det kanske går bra med någon annan doftFlört

MariaJ
0

Jag föreslår att du tar den som du känner dig mest harmonisk med. Kan ju också vara så att du öppnat upp och får huvudvärk av det. Är du säker på att det är lukten som påverkat dig? //MJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jimmy-Ottossn
0

jag personligen tror inte så mycket på att man kan utveckla sina psykiska förmågor med hjälp av dofter, men där imot tror jag dofter kan få en att relatera sinnet till vissa minnen och energi nivåer..

/ jimmy

eggebanroth
0

Doft kan inspirera sinnet mot glädje. Förr var andliga mässor fullt me dofter , man kunde se människors harmoni i samband med det.

Jimmy-Ottossn
0

kommunikationen lär vi oss genom träning, vi levande människor emellan pratar med ord, döva genom täcken språk, m.m…och kommunikationen med andarna sker på andra set, och tränas upp genom träning,…dofter ,rökelser m.m kan påverka vår sinnes stämning och energi nivå genom minnen och upplevelserna vi får av tex en doft..så jag tror personligen dofter och rökelser m.m hjälper till mera för att få oss att känna oss lugna tex, och hamna i rätt  sinnesstämning för att tex kommunicera med andevärlden, jag personligen använder inga rökelser eller liknande då jag "hittar mig själv" för att kommunicera med andevärlden..

men för nybörjare kan det säkerligen hjälpa till, när jag gick min första kurs tände vi ljus som gjorde att det kändes mera andligt och på så vis trodde jag mera på mig själv och vad vi gjorde…så det mesta handlar nog om hur pass mycket vi litar på oss själva med kommunikationen..vi utvecklar kommunikationen med andevärlden  blandat med personlig och medial utveckling….med träning och vilja klarar man det mesta!

/allt jag skriver, skriver jag genom min personliga åsikt och tro, jag kan inte stå för vad andra ska tro, utan så länge inget bevisas eller motbevisas så står jag för mig själv med det jag skriver/ Jimmy!