Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 534 ggr
jezzika
0

GRAVIDA VÄNNER

Jaha så var det dax igen. Jag har en förmåga att känna av när någon i min bekantskapskrets är gravid. Offtast kommer det bara till mig som en blixt från klar himmel. Första gången jag kände av att det var en person som var gravid letade jag med blåslampå bland mina vänner (var ganska ung då). Men nu har jag lärt mig att vänta lite så kommer det till mig vem det är.

Men nu till sak:

Denhär gången är det en av mina allra närmaste vänner, det är kanske just därför jag mår som jag gör. Ett oförklarigt illamående o ett nästan konstant kissande ( hittils i dag har jag varit 8 gånger:))

Kan man bli så pass påverkad? Eller är jag bara skengravid?(ser inte fram mot en svullen mage):)

annemarili
0

_Hej!

För mig låter det som att du har en urinvägsinfektion. Jag skulle nog gå till läkaren och ta ett urinprov.

Kram
Anne Mari_

jezzika
0

#1 Har haft urinvägsinfektion förut. Det känns inte alls på samma sätt som nu.

Helleh
0

Jag har kännt mig svullen & öm i livmodern nån gång & varit till gyn som inte sett nåt konstigt & jag var ej gravid..   Så

Däremot drömde jag för 2½ år sen att nån i min närhet var gravid. Det visade sig att min bror skulle bli pappa igen :)

Maja1
0

DU kanske är gravid ;)