Varför dyker just han upp??
I mina drömmer de senaste typ 2 veckorna, dyker ofta mitt ex upp. Han och jag har en relation i drömmen. Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra och det har även "hettat till" ännu mer, men så blir vi alltid avbrutna, nån kommer som vill störa oss och vi är aldrig i fred. Det är inte alls så att vi har sex varje gång i drömmarna, men det har hänt. Vissa gånger är det han som går efter mig och vill vara tillsammans med mig, hålla om mig osv.
När vi var tillsammans och hade det lite svajigt drömde jag att han och jag stod mittemot varandra och sen säger han "jag älskar inte dig längre" och vänder sig och går sakta ifrån mig. Kort efter denna dröm tog vi en paus, men han kom tillbaka till mig sen. Efter det var vi ihop i 2 1/2 år.
Varför dyker han upp i drömmen nu? Varför känner vi sån stark dragning till varandra i drömmen? Nån som vill tolka eller har några funderingar kring detta??
Mvh Therese
Kan det inte vara så att du har under dagtid tänkt tillbaka på de bra tiderna ni har haft tillsammans, och att du saknar de bra tiderna speciellt när du känner dig ensam? Vilket gör att du tänker på honom i drömmarna :)
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Mm mycket troligt. Tänker på honom mycket.