Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 568 ggr
molam
0

Återkommande dröm.

HEj jag har en dröm som är återkommande ibland har jag den flera nätter i rad och ibland är den borta ett bra tag, men blir väldig frustrerad eftersom jag vet att den alltid återkommer, inte varje natt men ändå, den får mig att bli osäker och inte riktigt "vågar" gå och lägga mig.

Det börjar med att jag är på nån ue dag med ett gäng andra folk som har hundar, jag känner igen vissa av folken men kan inte riktigt placera dom.

Men i vilket fall som helst så går jag där med min hund, och jag har henne lös för det brukar jag oftast ha. Och sen kommer den en liten flicka ut ur skogen, Flickan är alltid densamma, lika gammal, blont hår och blå ögon, men ansiktet är alltid annorlunda, ibland kan det vara bränskadat ibland är det toffsigt iblrand är det inten sägande ibland är det hur vackert som helst, men hon börjar att sjunga, sen följer min hund med henne och kommer inte till mig om jag ropar eller visslar, och det gör hon alltid annars, hon är jätte lydig. Så jag börjar följa efter hunden för att få med mig henne hem, då kommer jag alltid till ett vattenbryn och ett berg. när flickans ansikte är fult eller intensägande så försöker flickan att dränka mig, men när ansiktet är vacket, så hoppar flickan in i berget och hon drar in mig i det.

Men det värsta är att några av gångerna när flickan har dränkt mig i drömmen har jag vaknat av att jag har stått i köket med huvudet i slasken fylld med vatten. Och jag skulle gärna vilja veta om nån kan tolka drömmen, och berätta vad det kan vara som gör att den är just återkommande

Tack må förhand

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Illusion
0

Den här tolkningen ska bli spännande att höra! Jag hoppas du får nån :-)

☮ and ❤ among each other ✿

molam
0

#1 hoppas jag oxå

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus