Den bisarraste drömmen jag haft
Inatt hade jag den mest underliga drömmen jag någonsin haft!
Jag drömde att jag gick på ett busstorg och helt plötsligt kom en somalisk kvinna med burka fram och ställde sig rakt framför mig, varpå hon skrek åt mig "Vart är din burka?!" samtidigt som hon knuffade mig bakåt.
Jag blev chockad och svarade "Men jag är inte muslim."
Då skrek hon "Var är din burka?!" ännu en gång och ytterligare två kvinnor med burka dök upp och de ställde sig i en ring runt mig.
Drömmen förändrades och jag var istället jagad av en geting (Jag är väldigt rädd för att bli stucken då jag är allergisk).
Hur jag än fäktade och sprang så fick jag inte bort getingen, och sen var det helt plötsligt tre getingar som var efter mig.
Är det någon som har den minsa aning om vad denna skumma drömmen kan betyda?
Ingen aning om vad den kan betyda.
Fast det där med att fäktas och springa när man blir jagad av getingar är det sista man skall göra :P
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
#1 Nej, att fäkta och springa är ju ingen bra idé, men i den drömmen var det det enda jag kunde tänkas göra av någon anledning, hahah 😃
Hmm om jag får gissa så tänker flyr du från nått? Känner dig trängd? Känner du dig inte trygg? Försöker du stå upp för dig själv mot nån eller nått? Bara några tankar :-p du kan ju googla på drömtydning annars
☮ and ❤ among each other ✿