snart fullmåne
jag blir orolig när fullmånen är på gång,,,varför
Ja det är ett konstigt fenomen detta där.
Jag har inte vart påverkad alls av fullmånen de senaste gångerna.
Ibland har jag svårt för att sova eller sover oroligt.

för annars är jag hur cool lungn som helst,oroar mig aldrig för något,men veckan då fullmånen är på g ,då kommer allt på en gång
.
Visst blir man lite upptrissad vid fullmåne. Det håller jag med om. Känner mig mycket piggare och får mer energi = )
Jag brukar säga till månen "tack för att jag får sova gott inatt och att jag får ta emot dina "magiska" energier" - det brukar fungera 👍 Jag mediterar iofs inför varje fullmåne också.
Sajtvärd på Övernaturligt
Här är en månkalender för 2013 så man kan se när det blir!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#0 "jag blir orolig när fullmånen är på gång,,,varför" #2 "för annars är jag hur cool lungn som helst,oroar mig aldrig för något,men veckan då fullmånen är på g ,då kommer allt på en gång"
Månen har med vårt undermedvetna och våra känsloliv att göra och månens dragningskraft är störst vid fullmåne-fasen. Känslor som annars ligger under ytan och som vi kanske inte är medvetna om att vi har, "dras" upp av fullmånens dragningskraft. Då kan vi känna mer oro, bli rastlösa, etc.
Det kan också vara så att du även känner av andras känslor vid fullmåne och snappar upp dem utan att veta om det, kanske är det även en blandning av din egen och andras oro. Hur är det med de i din omgivning vid fullmåne? Hur mår de andra i din familj?
Det kan vara en bra idé att meditera vid fullmåne, för att möta dessa känslor, så att du inte mår dåligt och styrs av dem. Fullmånen är en bra tid för helande och läkning av det förflutna.
Dessutom kan det vara en bra idé att släppa ut dina känslor på ett kreativt och konstruktivt sätt under fullmånens sken: dansa loss, sjung eller måla eller något annat kul. :-)
Skulle inte sagt nåt innan om att jag inte reagerar. Nu inatt har jag sovit oroligt och vart vaken halva natten.😓
KAN bero på min förkylning.
Men så har jag drömt oroligt och om det jag inte vill drömma om…vill glömma.

#6 tack ravenna , det känns bra att jag inte inbillar mig som vissa säger
.jag brukar se på mina arbetskamrater när det är fullmåne….endel är alldes uppspeedade

kanske fler människor borde bli mer medvetna om detta fenomen,jag blir hur orolig som helst ,men brukar tänka,ja ja ,det beror på fullmånen
Jag tycker att jag antingen drömmer mer eller kommer ihåg mina drömmar bättre när månen kommer fram :) Blir så glad av att se den och tycker faktiskt att jag är piggare under den tiden med ^^

ja månen är vacker.på landet lyser den upp vägarna för vi har inga gatlysen där
Många gånger när de är fullmåne har jag svårt att sova. men jag kan även blir extra känslig. helt klart påverkas jag av månen 🙂
Jag känner mig bara stärkt under fullmåne. Klarare tankar överlag. Sömnen påverkas inte, men jag kan glömma bort att lägga mig.
Just nu lyser månen jättestor och klar på en molnfri himmel. 🙂
Det är något magiskt med fullmåne.
ja den är alldeles fantastisk!! 🌛
Ja, ikväll visar sig månen i all sin prakt även här, det är så härligt när det är stjärnklart! :-)
# 17 Wow!! Häftigt! Fast jag vet inte om jag skulle vilja gå däruppe inte.. 🤔
Åh vilken härlig måne vi har ikväll. Snart ska jag meditera i månens härliga sken! Det är en så magisk natt som tar sin början nu så jag känner att energierna är precis rätt för i princip allt just nu.
Är det någongång du tvekar och är fundersam? Inatt får du hjälp att manifestera med hjälp av den härliga månen!!
Kramkram härliga människor, nu ylar jag! Yyyyyyl ❤️Puss ❤️
*tassar iväg till meditationen*
Många Goa Kramar
Annisangel