Blinkande stjärnor
Hej
Har funderat lite på det här med Orber som verkar vara väldigt på tapeten just nu :) och tänkte om det är nån mer än jag som brukar se blinkande stjärnor inne? en liten ljuspunkt som blinkar till någonstans i rummet som en liten stjärna ungefär, ibland kan jag titta på den en längre stund och ibland bara blinkar den till. Det här ser jag ofta massor med gånger om dagen och jag är övertygad om att det är andar, och nu till min fråga, kan det vara det som blir Orber om man lyckas fånga det på foto? Någon klok som vet 
Vad jag har hört så kan det mkt väl vara en orb :) Men jag kan inte så mkt om detta tyvärr.

*puff* ingen mer som brukar se "blinkande stjärnor" inne? jag kan väl inte vara ensam om det?
jo, det har även jag,,oj va kul att även jag har sett något…
Jag hade besök av en kompis och brevid honom så föll det ljus stjärnor, det liksom dalade ner så där fint…hel häftigt… sen efter den händelsen så har jag sett liknande lite här och där.. jo,, det är definitivt någon från ande världen…
Eva

Har en medial vän (vars morfar var schaman) som bor gården bakom min gård. Från hennes ytterdörr fram till min egen, går det ett stråk med "stjärnor", som bildar liksom en väg. Förstår det inte, och vi har samtalat om vad det kan betyda. Hennes teori är att hennes morfar (mfl. av våra besökare) så ofta går mellan våra hem (för att vi skall känna oss trygga) så att den har skapats av andarna.
Någon som har "sett" någonting liknande?
Det där ser jag också. Jag har en stjärna och en annan lite diffusare blå "fläck". Jag fick reda på genom ett medium att detta är mina två guider. Det kändes skönt att få detta bekräftat, jag hade detta på känn eftersom den ena (stjärnan) alltid ger sig till känna som en bekräftelse på något jag tänker eller pratar med någon annan om. Då vet jag att han är med mig :-)
Kram/Onatima
Jo, jag ser också som blinkande stjärnor, men jag har förklarat det som något med synen. :-) Har läst att glaskroppsskrumpning vilket är vanligt vid tilltagande ålder (hrmpfhhh….) ska ge sådana symptom…..Fast någon typ av andeaktivitet skulle ju vara trevligare förstås…
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

evawa låter mysigt att dom dalade ner så där! det har jag själv aldrig upplevt utan mina stjärnor står still :)
lightseeker låter mysigt! ser ni den här gången med stjärnor jämt? eller kommer den fram ibland bara?
onatima ok du har alltså samma "fläckar" som du ser? jag ser olika som blinkar till här o var i rummet :) så jag antar att jag har många andevänner som besöker mig 
Magi-cat hmm vid tilltagande ålder hur gammal menar du då? jag är 30 och har sett det här några år.. är det alltså min syn det är fel på?? jag kan se dom här stjärnorna var som helst i rummet inte så att det är några som sitter på samma ställe i mitt synfält liksom utan lite här o var o ibland ser jag massor samtidigt. Trist om det bara är synen det är fel på
fast det tror jag ju förstårs inte att det är för ibland har jag kunnat titta på en sån här stjärna länge tex en som satt precis bredvid min sons huvud straxt över hans axel den kunde jag titta på en längre stund innan den försvann 
Det kan naturligtvis finnas flera förklaringar och vara helt individuellt!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

jo självklart :) jag blev bara lite nervös över om mina ögon börjar gå sönder.. :)
njaa nog för att jag är som det så fint låter +40 -are, så är det inte något sådant fel på synen i det här fallet….Det var min kompis guide som var där då..
kramiz