Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 787 ggr
skumtezz
0

kontakta mormor

hejsan.

kan man få kontakt med dem på andra sidan?

min mormor dog 23 december 1999 men det går inte en enda dag,utan att jag tänker på henne. vill bara få kontakt med henne och säga förlåt och hur mycket jag älskar och saknar henne.

tacksam för tips

skumtezz
0

någon?

Illusion
2

Ja du kan ju ta den lätta vägen och kontakta ett medium, eller så kan du ta den svåra vägen och bli ett medium.. Du kan ju prata med henne, bara säg det du känner rakt ut i luften. Men jag garanterar inget svar då.. Eller så hoppas jag nån annan kan ge dig ett bra svar härinne. Lycka till med allt

☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
3

Hej,

Första gången jag "tog kontakt" med min farmor (som gick bort för snart 5 år sedan) talade jag rakt ut till henne. Jag minns hur jag ofta (likt dig) tänkte på henne och en massa saker vi hade gjort tillsammans, dessa kändes som en påminnelse hela tiden. Jag frågade henne om det är något hon ville ha sagt, om det var hon som var med mig varje gång dessa tanker dök upp och om hon fanns mig nära hela tiden - jag minns hur jag föll i gråt och hur kroppen/själen rycktes med i en "känsloström" och jag bara visste "det är hon, hon säger ja".

Efter det var det faktiskt hon som ledde mig in på den "banan" jag är på idag och hjälpte mig att finna de redskap jag använder mig av, eller min potential snarare.

Sajtvärd på Övernaturligt

daga
1

Skumtezz. Våra kära på andra sidan är bara en tanke bort och är närmare oss än när dom levde här på jorden. Det som inte blev sagt eller gjort när dom levde kan sägas när dom gått över till andra sidan. 

Det är aldrig för sent. Walk in beaty.