Någon i huset?
Vi hade en konstig händelse för ungefär en dag sedan. Jag och min mamma sitter uppe och ser på tv (vi har en smart tv) och min bror var nere i källaren i sitt rum. När tv:n plötsligt blir svart och det kommer upp som en film på tv:n från min brors rum som var ungefär en halvtimme gammal som att den skulle varit filmad uppe från hörnet av taket. Men det har inte varit någon annan än min bror i hans rum vid den tiden och ingen kamera eller liknande är installerad där. Det som också var konstigt var att filmen hade ljud och var upp och ner. som att det ändå skulle varit någon som filmat den. Men som sagt så var det bara min bror i rummet. Kan det ens vara möjligt att en ande kan spela in en film och sen spela upp den på tv:n? :-O
det känns ju ganska otroligt om det vore så, vi har undersökt rummet och försökt hitta en kamera eller liknande men inte hittat något som ens skulle kunna ha spelat in en film och vi fattar inte hur den skulle kunna dyka upp på tv:n utan att någon har gjort något.
Finns det någon som kan förklara det här? om det ens är möjligt att en ande kan spela in en film och spela upp den på tv:n? (i har även haft lite andra aktiviteter i huset förut).
Känner spontant att det iaf behöver finnas en kamera i rummet om nåt ska kunna spelas in.
minavitas.wix.com/kennel