Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 973 ggr
ravenbleen
0

Gamla drömar

Hej! 

Jag har när jag varit yngre drömt konstiga drömmar som jag kommer håg än idag. Dessa är alla skräck-drömmar(haha) En av dom drömde jag om för några dagar sedan, men denna gången lite anorlunda, kan detta tyda på någonting?

Fjäril
0

Hej,

Jag har en dröm jag aldrig glömmer, hua mig så läskigt det var. Jag var sju år och kunde inte sova på flera veckor utan att vakna gråtandes - men om det har någon betydelse, att man minns dem, det vet jag inte.

Jag har däremot funderat på drömmen ibland, symbolerna och handlingen. Kanske kan jag (ändå) se ett mönster, till dåtiden.

Fundera på hur situationen såg ut då och nu.

Sajtvärd på Övernaturligt

ravenbleen
0

Dt ska jag göra, tack :)

Timmorn
0

Håller med. Jag har inte heller listat ut det för 5 öre. Men jag har 3 drömmar som jag drömmer om igen, kanske en gång vart 5 år. Äh men då och då. Jag vaknar och ibland redan i drömmen vet jag att jag drömt det förut. En är att jag går genom rum genom rum fyllda med leksaker, men det är ändå något som är så skrämmande.. Någon gång går jag närmre en viss vägg andra gånger vet jag att det är i samma hus men jag är i hallen och den är fylld av katter och jag flyr tillslut därifrån för att något känns jätteobehagligt. 

Mycket mystiskt dröm, nu kommer jag säkert drömma dem igen snart bara för att jag har skrivit om den!

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

ravenbleen
0

Haha, kanske det :D