Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 648 ggr
Fjäril
4

Earth Hour 2013 - Visst släcker vi också?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Earth Hour 2013 - Visst släcker vi också? 

"Nu på lördag den 23 mars kl 20.30 är det dags igen för miljontals människor att visa sitt engagemang för miljön genom att släcka ljuset under en timmes tid, som en världsomspännande signal om att ta klimatfrågan på allvar."

http://www.wwf.se/vrt-arbete/klimat/earth-hour/1415461-earth-hour-2013

Visst är vi med vi också? Jag tänkte även passa på att meditera/sända healing till vår vackra Moder Jord och det vore fint om vi var fler som gjorde det samtidigt 🙂🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Frosstis
0

självklart!

Magi-cat
0

Tack för påminnelsen, Fjäril!

Jag tycker den där släckta timmen är en stund för lugn och eftertanke och ser fram emot den. När man delar den med andra blir det ännu starkare i gemenskap.

Bra idé med att meditera samtidigt! 🌺

🙂

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
1

Fint skrivet Magi-cat, "Jag tycker den där släckta timmen är en stund för lugn och eftertanke och ser fram emot den. När man delar den med andra blir det ännu starkare i gemenskap"

🌺

saur
0

Det var en riktigt fin idé, jag ska också meditera då. Kan inte heala men kommer försöka känna min kärlek till moder jord och ge den till henne. Bättre än inget!

Fjäril
1

Fint saur - och klart du kan hela, alla kan! När du känner kärlek till/om någon sänder du också en form av healing :)

[NeferNefer]
0

Jag är med! Vi är många, vi är starka, rädda vår Moder nu - hej! ❤️

[Hadla]
0

Självklart hänger jag på 🙂 Brukar göra detta varje gång.

Vilken bra idé att meditera lite healing till Moder Jord i denna släckta timme. Det hänger jag också med på såklart 😉

[Kattuggla]
0

Sänder också lite kärlek till moder jord! ❤️☀️

Fjäril
0

❤️🌺