Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 843 ggr
IceTee
0

Sanndröm?

Jag tycker det är otroligt underhållande att läsa om folks övernaturliga upplevelser, men är så otroligt skeptisk in i det sista! Sann-drömmar är något som jag förklarat som att det är så enkelt att du tänkte på det dagen innan, glömde det helt, med ditt undermedvetna påminde dig om det (om någon förstår vad fasen jag menar)

MEN, så kom natten när jag drömde att vi vann 50 kr på triss, och det var en så äckligt verklig känsla, och på eftermiddagen hittade vi ju en trisslott i en låda här hemma, och vann vi inte 50 kr på den? Vi brukar aldrig vinna något här hemma heller! Och sen har det hänt en massa små saker sen dess, som att jag drömmer att en lektion är inställd och den visar sig vara det, att jag drömmer att hon som går ut med hunden är tidig, så var hon det! Alltid samma äckligt verkliga känsla.

Usch, jag är en tjej som är vetenskap in i det sista, men jag har så himla svårt att förklara det här själv… skulle nog behöva stöd att det är okej att inte kunna ha vetenskapen till att förklara allt

Medarbetare på Skor iFokus

[Camia7]
0

Där ser du!:) ditt egna bevis på att det vi pratar om här inne är sant och verkligt:)

IceTee
0

fy vad svårt det är att släppa alla spärrar trots att jag får bevis! Haha, någon gång kommer det väl gå..!

[Camia7]
0

Haha förstår det :) ja det kommer när det kommer:)

IceTee
0

men då kommer ju tankarna: Är det någon "förmåga" jag har, eller är det någon från "andra sidan" som vill visa något (för kanske har aningar om vem i så fall, haha)

Kan det hända alla, eller är jag lite "speciell", som ett medium?

[Camia7]
0

Det kan hända alla för alla har det i sig:) tror inte att det är andar:) det brukar då vara att det kommer någon du vet som har gått bort eller en annan och talar om saker typ:)

IceTee
0

Jaha, ja, jag tror ju på att energier hänger kvar, mest för att jag vill tro att farfar är här! Min farfar gick bort i cancer året innan jag föddes, och vad jag förstår är jag väldigt lik honom i sättet, så vill gärna tro att han hänger kvar i huset han byggde och tittar till oss lite då och då!

[Camia7]
0

Ja men det tror jag att han gör:) det är inget ovanligt. Om du verkligen vill ha svar på det så kan du ju kontakta ett medium? Det som kan hända då är ju att du kan få mer bevis och kanske känna trygghet i att han kanske faktisk är hos er:)?

Illusion
0

Det är otroligt svårt att släppa den där spärren och inse att allt detta med spökerier och liknande är sant. Det är läskigt, men när man väl gör det öppnas dörren till nått så fantastiskt att jag inte kan tro det är sant :) jag blir överbevisad varje dag och jag bara älskar det, jag har funnit harmoni! Jag av alla! Som avskydde alla troende förr och var skeptisk som fan..gick inte ens in i en kyrka utan att gråta och trodde alla religioner och sånt här annat bara var trams. Ja jag vet att detta inte har med religion att göra och jag tror absolut inte på nån gubbe i himlen  men det var ett exempel :P Lycka till

☮ and ❤ among each other ✿

[Hadla]
0

Sanndrömmar har jag också- jag blir fortfarande lika förvånad varje gång det händer.

Man kan ju inte förklara allt som händer här i världen, men likesjutton så händer det, oavsett 😉