är det ingen som har lust att hjälpa mig?

Det har varit mycket olika åsikter om just Orber eller inte. Men jag tycker att orberna på dina bilder har olika ljus. Vissa är starkare än andra. är svårt att säga eftersom jag inte kan zooma in kortet ordentligt heller. /// MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

hej vännen..har nu tittat på dina foton..tror du har mycket stara enrgier hos er…ser en mörkhårig kille..ser oxå andra personer i dom…men vännen titta på ytterdörren på foto ringar…o ringar5…sänder över foto ringar5…har ni någon som har gått över på andra sidan..nära släkt eller ännu närme..eller vet du om det har inträffat något innan din mor flytta ditt…kram
eeeh okej. men vad ska man göra för att få bort dom då?
det är ju lite obehagligt.
min morfara dog för nästan 20år sen men den enda min mamma kunde tänka på va min morfar..
kan dom va kvar efter så lång tid?

uch det där fotot hall2 såg ju riktigt kusligt ut!! ser ut som nån arg otäck figur!
Jag tror iaf inte att du behöver vara orolig för orberna. Jag tror ärligt att de finns både här & där :)
& gubben i dörren.. Det behöver inte vara en ande som ger sig tillkänna :) Det kan vara hur dörren är gjord & olika ljus. Kan vara reflektionen från blixten i spegeln som hamnar på dörren osv :)
okej. vilken tur i såna fall :)

du behöver inte vara orolig för dom..fick din mor känslan att det kan va morfar…då är han bara där för att beskydda er…en del orbier är starka..stark energi….men om man vill så kan man rena huset med salvia…men om det är morfar så är det ju inget att va rädd för..eller…visst kan det va spegling i dörren av något..men man ser tydlig ett ansikte….kram
okej.. men min morfar va inte världens snällaste om man säger så så han vill man nog inte ha hemma.. :S
hur gör man med salvian?
Kramr & Tack för svaren!

hej vännen..din morfar kanske ångrar sig..för det liv han hade…han kanske vill er väl nu…men salvian ska man rena vid alla hörn…..men fråga elisabeth hon vet hur man gör…själv ska jag oxå göra det efter vi har flyttar nu i slutet av månaden..jag vill bara han posetiva enegier i mitt hem…vill bara han min mamma och min älskade ängel hemma hos oss…du kan skriva ett pm till elisabeth om du vill…eller annars ber du henne skriva ut här på sidan…kram vännen
okej. tack så mycket. har skrivit till henne nu. :)
ha en bra dag. Kramar