Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1056 ggr
daga
0

Distanshealing.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tisdagen den 19/3 kl 18.30-19.00 sänder jag distanshealing till alla som önskar ta del av healingenergierna. För er som inte fått healing förut: Ligg eller sitt avslappnat och öppna er för healingenergierna som verkar där du behöver som bäst både till kropp och själ.

Drick gärna vatten efter healingen. Varmt Välkomna.

matsdotter
0

Jag är gärna med, skulle utan tvekan behöva det :)

Timmorn
0

Är gärna med :)

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

imke
0

Åh jag tar gärna emot :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jerrie
0

Jag, som vanligt :)

imke
0

Va underbar du är daga! 🌺

[Camia7]
0

Jag vill :)

[Sol69]
0

Ja tack hemskt gärna 🙂

matsdotter
0

Jag kan tyvärr inte medverka idag, då vi blivit bjuden på mat hos svärfar precis samma tid :( Tack ändå!

Gosan1
0

Tack,  vill gärna vara med.

Nelma
0

Jag vill gärna vara med! Tack så mycket ❤️

[Sol69]
0

Tack daga, om de var tillfälligt eller din healing eller flera orsaker på en gång vet jag ej. men har dragits med huvudvärk sen igår. men nu har den släppt nästan helt 🙂

imke
0

Tack daga 🙂 Känner mig lugnare och har mer energi igen än tidigare idag känner jag 🌺

daga
0

Tack för feedback Sol 69 och Imke. Starka healingenergier i kväll och det är så härligt när ni finner läkning för både kropp och själ. Sov Gott alla som deltog.

Illusion
0

Nej jag missade detta av mitt favorit medium med. Jaha jag hoppas jag kan vara med nästa gång om det blir en nästa gång :-)

☮ and ❤ among each other ✿

daga
0

Tack Illusion. Jag kommer att ha distanshealing med jämna mellanrum, du får vara med då. Ha en fin dag.❤️