Skicka healing till
Elisabeth J , EwaKristina de behöver nu kraft och energi efter all turbulens.
tiden är 21.00 ikväll, även om ni aldrig skickat healing kan ni göra det. Skicka kärleksfulla tankar till de som är på listan helt enkelt.
Ewa ville att vi skulle skicka till alla medlemmar, men jag vet att vissa inte vill ha healing. Så skriv in era namn här under så skickar vi till er också.
kram Rose
Ni får jättegärna skicka till mig..då jag inte mår så bra idag :(
´Jag tar också tacksamt emot lite då jag är oerhört trött och känner mig sliten just nu…
Emottager med tacksamhet healing när livet är upp och ner just nu. Hade jag kunnat hade jag gett själv med. Ska tänka på er i stället, alltid något.
Kram M.

Ni får gärna skicka till mig, jag mår nästan aldrig bra =(
Drutten! Var hittar du alla vackra bilder du ofta bifogar i dina inlägg?

Jag vill också skicka healing till alla,
så naturligtvis är jag med.
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Haha! Jag ska göra en trumresa åt er då. Vill gärna ha en tanke om healing för veckan var jobbig för mig också. :)
Men nu börjar det kännas bra och positivt! :D Ska tänka på er under trummandet. :)
Hej!
Jag kommer att skicka välgörande ljus till er kl. 21.00 och jag önskar er alla ett välbefinnande.
Jag tar gärna mot lite healing efter en minst sagt förkyld vecka kan jag behöva lite upplyftande energi.
Kramar /Hellas
Jag provar sända…Och skulle gärna vilja ha lite med ( mår inte alltid så bra som folk kanske tror) Kram / Pia
jag tackar oxå för lite healing.. kan behöva de i nu läget.. testar även o sända,,
Tar gärna emot och skickar med glädje!
Ljus Carina

Jag tar tacksamt emot och jag skickar healing kl. 21.00.
Tack Rose för initiativet!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tackar och tar emot, sänder med glädje healing kl. 21.00
kram/Marie
Ja jag försöker gärna oxå att skicka till alla som vill ha! Får man en dos tebax så blir man ju tacksam för de *ler*

Jag tackar och tar gärna emot och sänder till er alla som behöver.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

_
Önskar att jag hade energi att skicka healing till er alla. Men är tyvärr helt tömd på energi, är sjukskriven sedan en tid tillbaka men börjar arbeta igen i slutet på juli.
Jag tar tacksamt emot healing för att få nya krafter.
JÄttebra initiativ rosmarin! Du är en person med mycket gott hjärta! Vill aldrig mista dig som vän!
Kramar till er alla!
Anne Mari
_
jag skickar gärna till alla som behöver… och blir det en droppe över så tar jag gärna emot den
kram /catha
Jag skulle behöva lite healing har fått ont i ryggen och har haft en tuff tid nu. Gör också ett försök att skicka lite till er andra.
jag hänger på!! Kan vi inte ha en healing kväll samma tid,( vi kan ju "skriva ihop" oss om viklen tid och kväll.Som skulle passa) och dom som kan o vill sänder. Sedan kan man skriva vem eller vad man skicka healingen till.Jag håller på med vit tids healing utöver kristallhealing.Kanske man också kunde ha olika teman på healing kvällarna.Om man vill,kan man skriva hur man upplevde healingen (både den som får eller de som sänder) Ett förslag bara?!

Ni får gärna skicka till mig också…skickar gärna också 

#20 Tiden är kl. 21.00 ikväll
Elisabeth

Jag skickar till alla som skrivit upp sig på listan. ni får gärna skicka till mig också..
healingljus Rose

Thinka , vill vara med…på att få helaing och försöka skicka healing.

Jag vill oxå ge till de, som liksom jag, behöver…..

Snart kära vänner är det dags att vi skickar healing till varandra!
Elisabeth

Jag skulle också behöva healing, har besvär med kärlkramp och andning. Skall försöka skicka till er om min energi räcker.

Bara en halvtimme kvar
Carpe Diem
Maria Johnsson

Varmt ärligt tack till er som sände healing.Kan tala om att jag kände så stark värme,med början i mina händer.Helt fantastisk känsla,som spreds över hela kroppen.En medlem trädde mycket starkt fram,då jag satt med slutna ögon och tog emot.Stark healingkraft,hos er som jag tacksamt tog emot,jag sände oxå och hoppas att det blev en bra upplevelse för er alla som behövde.Berätta gärna./Ewa

Stort tack. Kände värmen i händerna och sedan ett kraftigt pirr i hela kroppen, helt makalöst. Förslaget tidigare om en healingkväll stödjer jag fullt o fast med så mycket energi kan vi uträtta storverk.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

småler nu åt mig själv….jag hade glömt bort detta…fundera varför mina händer var så varma ett tag..satte mig ner här efter jag hade tittat igenom julsakerna…läste då MariaJs inlägg…bara en halvtimme kvar…då titta jag på klockan den var då 21.11…då fatta jag varför mina händer var jättevarma…tackar er alla…själv skicka jag då till er alla mina tankar o ljus o värme…jag blunda såg då ett stort ljus..men någon person som var bara skugga…jag försökte locka fram den mot mig..men den stod bara där långt långt bort…men det var konturer av en människa…nu ska jag ta det lungt resten av kvällen…kram på er alla mina vänner…

Jag kände inget, fick bara huvudvärk efteråt. Tände ett ljus och tänkte på er som behövde healing jätte intensivt, tänkte på solens varma strålar, på vallmon (min favvo blomma) och på en stilla vind , den var tänkt som en kram. Jag har aldrig skickat eller provat healing.
Shit, nu förstår jag varför jag blev såååå trött vid 21-tiden. Glömde då jag blev upptagen…*grrrr* Tack alla, för jag kände då av det…*ler*

Tack för all healing. En mycket härlig upplevelse då jag kände hur hela jag gick igång….
Helt otroligt. Mycket energi och starkt ljus förmedlades. Upplevde alla regnbågens färger ochså i virvlar. Sprakande ljusklot kom i luften … och jag bara sände och tog emot. En underbar upplevelse. ///// Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Tack så otroligt mycket det var en omvälvande upplevelse.
Jag började skicka healing till er alla och känner direkt det välbekanta pirret i händerna. Jag känner även hur energi fylls på i mig och hela magen pirrar som det gör när man åker karusell, nu kännsa det bara bra.
Jag har aldrig tror jag känt det så starkt som jag gjorde nu trots att jag ändå sitter i soffan med all störning runtomkring.
Tack en en gång
/Hellas

Tack så mycket allihop! Det blev en stark en healing ikväll!
Elisabeth
Typiskt… titta på klockan.
Men jag blir glad bara av att få titta in en stund! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Härlig healingstund….vore kul om vi kunde ha en healingkväll i veckan.
ljuskramar Rose
Ja!! Det vore underbart…JAG som missade att ge denna gång :-/
mycket "spritter" och värme i händerna :)
vore jätteskoj juh att boka en kväll i veckan! :)
Kram Vibeka
Jag missade tiden.
……jag skickar gärna healing till dem som behöver det,men just nu är jag själv tömd på energi,så jag tar tacksamt emot healing för att få ny styrka,om det är någon som vill det.

#41 Hej!
Jag försökte sända lite healing, värme och ljus till dig nu. Och energi. Jag såg en orange katt, korthårig som kom till mig när jag såg ljuset jag skulle skicka till dig. En hane, jag fick en känsla av att han ville hjälpa till att sända dig healing! Kanske har du en orange hankatt som lämnat jordelivet, eller så kanske detta var min andliga vägvisare. Om en katt kan vara det….
Jag var inte inne på övernaturligt iFokus igår så jag var inte med på healingen tyvärr….
Kramar/Carro
Hej!! Jag hade nog annat i tankarna, för jag kände ingenting alls.. Men jag vet att man inte alltid upplever något när man får healing..för jag håller på med healing själv.

Tycker det var en väldigt bra ide´att starta en healingkväll i veckan. Jag har lagt upp en artikel om det även på healing. Vi kan inte få förmycket healing, så den ena sajten utesluter absolut inte den andra.
Tack för tipset Rose //// Kram MJ
Carpe Diem
Maria Johnsson

Jag tycker också att vi ska ha det varje vecka 
Elisabeth
Tack Prizma_o_Kristall !
Det var säkert din healing som gjorde att jag städade hela dagen.
Tack igen
Jag har haft en hankatt som är på andra sidan nu men tyvärr så var han gråvitrandig.men han var korthårig.
En härlig bonde.

#46 Varsågod:)
Då var det nog inte din katt som var med mig. Jag vet inte om man kan ha svårt det där med att uppfatta färger korrekt när man är outbildad och oerfaren. Men jag såg denna kissen som orange så den var nog orange också:) PELLE, det var ett namn som kom upp i mitt huvud när jag försökta sända energi till dig. Det kan ju även vara någon annan katt som kom till mig.
Jag har haft en orange hankatt en gång, men han hette Tiger. Och detta liknade inte ens honom. Så jag vet inte vem denna kissen kan vara. Kan det vara en katt som jag inte ens "kännt" som kom till mig? Som kanske behöver hjälp? Kan katter/djur göra så? Och hur ska jag göra när ett djur kommer nästa gång? Jag är inte utbildad, kan inte det här… *hjälp* 
Kramar/Carro