"gåvan"vad gör jag, rädd
Jag har alltid haft lite vad ska man säja..tycker det låter så löjligt med "gåvan" att känna och se saker som inte andra gör, kan man väl säja då. San drömmare vet jag redan att jag är (har gått i släktern). Sedan har jag haft kontakt med andar några gånger i mitt liv, det starkaste var straks efter att min morfar dog när jag var liten. Jag tror det var starkare när jag var liten. Det är inte alls ofta som jag ser eller hör något men när jag kollar upp det så stämer det oftast.
Jag känner väldigt ofta från att inte säja alltid som att jag är förföljd eller att det är något runt mig som jag inte ser. Dom gånger jag ser något är det oftast bara i ögonvrån och jag vet inte då säkert om jag bar inbilat mig.
Jag vet inte mycket om såthär och det är både skrämande och intressant. jag kan inte bara stänga dörren så snälla hjälp mig hur ska jag göra för att det ska bli tydligare, vet inte mycket alls och känner mig väldigt osäker
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

Kika i/runt din hemort,om du finner något Medium/Spiritualistisk Förening som håller mediala utvecklingscirklar.Då får du hjälp och vägledning,i hur du hanterar din förmåga.Lycka Till!!
jo tack har gjort det men dom gömer sig ganska bra:P

Vill du berätta var du bor??Du behöver inte,men jag kanske kan försöka hitta någon åt dej…..Annars kan du pm:a./Ewa
Jag bor i Alingsås:) pm:a?

Privatmejl,en del vill inte lämna ut på Forumet…./Ewa

Om du inte bor så långt från Göteborg,så kan jag rekomendera dej att kontakta:Hasse Nyander eller Åsa Wessand,och du har Roger Ölveryd.Sen har du Jill Pettersson i Kungsbacka.Dessa hittar du i Mediumlistan oxå.Kanske någon annan vet någon närmare Alingsås…../Ewa
ok…hur kontaktar jag do i så fall? å är så osäker på dethär "/

De har sina hemsidor oxå med på listan.