Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1468 ggr
Illusion
0

Sten + dröm = sant?

Hej. Jag är i den delen av mitt liv där jag försöker undvika kärlek för kärlek leder bara till sorg och smärta men jag har nyligen börjat drömma igen (antagligen för att jag är nykter nu för tiden) och i natt drömde jag att jag träffade min dröm kille, så snygg så snäll, nu känner jag mig nästan kär… Jag har nyss flyttat och då ställde jag min rosenkvarts sten på bordet brevid sängen. Rosenkvarts står för kärlek och sånt läste jag igår.. Kan drömmen bero på stenen? Isf måste jag ta bort den.. Jag är ung men jag vill skydda mig från allt det hemska som kärleken innebär. Kanske dumt att fråga.. Jag får väll prova bara men jag vill heller inte riktigt göra mig av med den för jag har bara två stenar och inte råd att köpa nån ny. :-/ tack på förhand

☮ and ❤ among each other ✿

Illusion
0

Äsch det kanske bara är så att ju mer jag vill tränga undan det desto mer känner jag det… Typiskt

Illusion
0

Finns det ingen övning man kan göra för att stänga ut sig från kärleken :-( förgott!

Fjäril
0

Hej, Hur menar du? Kärlek från andra - till dig? Det är ju genom kärleken vi överlever - och för att älska sig själv måste man låta andra älska oss också. Det hör samman :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Illusion
0

Jag menar kärleken mellan två personer, all annan kärlek tar jag tacksamt både emot och ger :-) alltså jag vill inte bli kär, för ser jag runt omkring mig så gör bara alla slut eller så dör den man älskar eller så lever man olycklig med sin partner eller så blir man sårad och jag själv funkar såhär jag blir jätte kär sen vaknar jag upp en dag och så hux flux så står jag inte ut med personen och måste dumpa han och så sårar ju jag dom killarna.. Jag vill inte såra och jag vill inte bli sårad. Önskar jag vore kristen troende då hade jag kunnat bli nunna men nu är det inte så och jag blir ofta kär men jag tänker att det är bäst att hålla sig undan och så får jag gå och trycka undan alla känslorna tills dom är borta så POFF träffar jag nån ny och får göra om allting och det är så frustrerande för mig :(