Hjälp?
Är ny på detta forum och har ej blivit medlem ännu men kanske jag blir det innom en snar framtid. Antar att det är många mediala människor på denna sait?? eller ja hoppas de. Det är så att igår så kom en faster till min pojkvän fram och frågade helt hux fulx om han skulle bli pappa?? Helt mysko? man brukar ju inte fråga på de viset lixsom. Sedan är det så att hon är en medial människa så därför blir man ngt orolig. Kan de vara så att hon känner på sig att jag är med barn?? Fast vad jag vet så är jag ej det.- Eller kan det betyda något annat?? Vet att min mamma drömde en gång att jag hade fått barn men då bettyde det något om en nystart i livte, tror ja. Hoppas de är någon som kan grubbla lite tillsammans med mig.
Du kanske kommer att bli mer barn? Eller din kille VILL ha barn med dig? Det är svårt att veta.

#1 ja men visst, det är ju det som är frågan eller så har det med något annat att göra. vet att det där med barn är klurigt. för de kan betyda många saker. Tror ej att min pojkvän ville ha barn?? Inte just nu har han sagt ialf.
Hej!
Egentligen måste ni nog fråga faster direkt över vad hon menade, hon kanske inte menade eller såg något speciellt utan frågade sådär i förbifarten om detta med faderskap.
Jag tror ibland att man inte får överanalysera det mediala personer säger. De är ju som vanliga människor och frågar helt vanliga frågor utan att för den skull mena något.
Ibland känner jag själv att om jag kläcker ur mig något helt alldagligt så vill en del av mina bekanta överanalysera och frågar "vad menar du" eller "är det något här"?
/Hellas
Ja "är det någon här nu eller?" får jag också ofta höra… Min sambo trodde från början när jag började utveckla min mediala sida att det var fantasier alltihop. Sen har hans (avlidna) släktingar hjälpt mig genom att komma på besök så jag har beskrivit dem och lämnat meddelanden till honom. Eftersom jag aldrig träffat dem eller inte ens sett kort eller hört berättelser om de flesta fattade han ju till sist att det inte kunde va påhitt alltihop, så nu e han väldigt på hugget o frågar o tittar jag då med lömsk blick säger han fort "nä, föresten, säg inget" eftersom han tycker d e lite läskigt! *hihi*

jo så kan jag oxså tänka att man inte ska överanalysera men tycker ändå så att det var en konstig fråga i villket fall som helst. har du aldrig varit med om att någon person bara säger ska du bli pappa hux flux?? Då är de ju som att de tror att jag skulle va med barn!? skulle vara lite skillnad om frågan hade ställts vill du bli pappa?? Har ni tänkt på att skaffa barn osv.
Hej Smeagol!
Det beror på hur frågan ställs och kanske lite på hur gammal "faster" är. Jag fick ofta sådana frågor eller påståenden när jag var "yngre" (jag blir förstås aldrig gammal :-)).
Men vad jag förstått så är du själv och din pojkvän lite yngre eftersom det är tal om bebisar, ofta brukar lite äldre personer gärna ställa på de yngre lite gällande baby bestyren.
Men hon kan ju ha känt på sig någonting oxå så därför är det bra att fråga henne direkt!

Varför inte köpa en test,,på apoteket,,

En person från andevärlden kom och berättade för mig att hans syster väntade barn och att det skulle bli en flicka, det var innan hon själv visste något eller misstänkt en graviditet. Det visade sig snart att hon var gravid och flickan är nu född =)
En gång frågade jag en tjej som jag känner om hon var gravid, jag ser en pojke kring dig, sa jag till henne. Hon svarade nej men 3 veckor senare gjorde hon ett test. Jag sa att pojken skulle födas den 20 januari och det gjorde han =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#8 OMG. Häftigt! #7 Nä ush vad läskigt, känns inte som att de skulle finnas någon anledning till det.